Smolný víkend ve Fuglau pro Erika Provazníka

15.09.2020 20:42

    Velmi smolný víkend měl Erik Provazník. Na posledním závodě ze seriálu Mistrovství Rakouska se mu víc než jen nedařilo. Smůla se Erikovi opravdu lepila na paty. Víc se dozvíš v článku.

Datum závodu :

13.9.2020

Název podniku :

Mistrovství Rakouska + CZE – Fuglau

Kategorie :

S1 Prestige

Celkové umístění : 

9. místo

 

    "V pátek jsme s mechanikem Vlastou Dolákem vyrazili do Fuglau na poslední závod ze seriálu Mistrovství Rakouska, se kterým byl současně spojený předposlední závod MMČR. Trať ve Fuglau mi absolutně nesedí, je krátká, čas pouze okolo 50s na kolo, terén jednostopý, celý okruh klouže. A to jsem ještě nevěděl co mě čeká… byl to smolný víkend se vším všudy.
    Vše odstartoval můj pád v sobotním tréninku. V zatáčce mi podklouzly obě kola najednou a už jsme se vezli.. motorka zastavila oběma výfuky o zeď. Škody byly obrovské – kompletní výfukový systém KO, podsedlovka KO, plasty KO, ráfek zadního kola KO a to ještě nejsme u konce.. kdo ví na co ještě přijdeme. (viz foto) Co se dalo, to jsme opravili a naštěstí se jel ještě jeden trénink.
    Při nastoupení do kvalifikace mi motor nechtěl nastartovat, pak hned v prvním kole vynechal a opět nechtěl naskočit, bez žádného zásahu asi po 2 minutách se mi podařilo nastartovat. Kvalifikaci jsem tedy v nejistotě, jestli motorka ještě nevynechá, dokončil. Následně jsme měnili díly z druhého tréninkového stroje a snažili se najít chybný díl, však marně. Motorka v první jízdě zlobila a to tak, že jsem byl nucený zastavit, motor zhasl a opět nechtěl 2 minuty nastartovat. Se ztrátou dvou kol jsem naštěstí závod dokončil na 12. místě.
    Do druhé jízdy se opět vyměnilo několik dílů, který mohly znamenat problém, ale v 5. minutě motor opět zhasl a po 12 vteřinách nastartoval. Závod jsem dokončil na 8. místě.
    Bohužel, tento závod pro nás nebyl vůbec vydařený…. byl to boj o život, pak o funkční techniku. V současné chvíli aktivně pracujeme na opravě elektroinstalace stroje.
    Rád bych poděkoval mechanikovi Vlastovi, který se snažil dát stroj dohromady. Děkujeme všem za přízeň a doufáme, že závadu vyřešíme co nejdříve a sejdeme se na dalším závodě supermota!" řekl Erik Provazník.

 

1. místo: Elia Samartin

2. místo: Andreas Buschberger

3. místo: Rudy Bauier

Profi foto: Angelo Poletto

Fotogalerie: Smolný víkend ve Fuglau pro Erika Provazníka

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz