Smůla se nám lepila na Yamahy

15.09.2021 15:42

    Spojený závod MMČR a Mistrovství Rakouska, který se konal v rakouském Melku byl víc než smolný pro naši techniku a jezdce Erika Provazníka. Co všechno se tam dělo se dozvíš v článku.

jezdec: Erik Provazník

Datum závodu :

12. 9. 2021

Název podniku :

MMČR + Mistrovství Rakouska

Kategorie :

S1

Celkové umístění: 

3. místo a 4. místo

 

    Celý závodní víkend začal už pátečními testy. Na cestu do Melku nás doprovodil špičkový mechanik a obšourník Mates Bock. Po cestě jsme mimo těch stopařek měli jednání s Petrem Daňou. Po vyřízení hurá do Melku! Tam už bylo plné depo chlapů, jaká to škoda... I přes náš pozdní příjezd jsme pobrali nejlepší místo v depu. Na trati už to pak bylo horší.
    Sobota: první trénink byl pro mě žalostný, neboť jsem objel pouze čtvrt kola, a pak jsem musel pro technickou závadu odstoupit.. Naštěstí se teda můžu vymluvit, že mi chyběla jedna tréninková jízda a proto jsem byl v kvalifikaci až na 8. místě. Mechanik mi vyhrožoval, že domů půjdu pěšky v motokrosových botách, tak jsem celou noc stresem nezamhouřil ani oko. Přišla neděle...
    Neděle: Startoval jsem vždy z osmého  místa, což nebylo vůbec dobré. První jízda - start 8. místo, v prvním kole jsem dokázal klovnout Miloše Řiháka a pár kol před cílem jsem svou fyzičkou utloukl Bernarda Hitzenbergera. V cíli první jízdy poměrně spokojený, beru 6. místo. Druhá jízda - taktika do druhé jízdy byla jasná. Dobrý start a pak udržet tempo s TOP5. Snažil jsem se ale moc. Po startu jsem skutečně bojoval o 5-6. místo s Pedrem a zahákli jsme se řídítky v pravé rychlé zatáčce (přes 130km/h). Naše motocykly se změnili ve dvoustopé vozidlo a stali se absolutně neovladatelnými. Do prvního kola tedy odjíždíme ze zadních pozic. Pár kluků na konci jsem klovnul a Mates signalizuje 11 (dopr...). Chuť bojovat mě nepřešla a dokázal jsem stíhací jízdou vybojovat 6. pozici (Děkuji davu fanoušků, kteří stáli v terénní části). V posledních dvou kolech jsem atakoval 5. pozici, jak bylo prvně v plánu. Bohužel zapalování motocyklu se rozhodlo být 11 vteřin nečinné. Ztratil jsem tím kontakt s Pedrem a motorka nastartovala přesně ve chvíli, kdy se na mě řítil konvoj dalších pěti jezdců. Poté smůle jsem protnul cíl s obrovským štěstím na 6. místě. Tento závod v Melku naše motocykly Yamaha absolutně nezvládly. Bohužel bylo to tak i v jiných stájích.
Děkuji za podporu mechanikovi - Matesovi Bockovi a děkuji Niky Staré, neboť pomáhala s mnoha pracovními záležitostmi. Víme, že bez práce nejsou koláče a nebýt jich, tak se na závod ani nedostanu. Sportu zdar a držte palce do Francie na národy!!

Text: Erik Provazník

1. místo: Milan Sitnianský
2. místo: Petr Vorlíček
3. místo: Erik Provazník

Fotogalerie: Smůla se nám lepila na Yamahy

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz