Smůla ve Smrku pokračuje

26.05.2022 22:24

    Ve Smrku se našim jezdcům lepila smůla na paty, zvláště pokud šlo o techniku. Kuba Nekoranec byl dalším jezdcem, kterému skvěle rozjetý závod překazila právě závada na motorce. Co se stalo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

7. 5. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Smrk

Kategorie :

AMA MX2

Celkové umístění: 

11. místo

 

    Celou noc, a dokonce i ranní cestu do Smrku pršelo. K tomu jsem ještě na zdejší trati nikdy nejezdil. Měl jsem tedy velké obavy, aby trať byla vůbec sjízdná. K mému překvapení to ale nebylo vůbec tak hrozné, jak jsem čekal. Hlavně díky tomu, že je trať povrchem částečně písková. Nevznikaly proto žádné louže a skoro všechna voda se vsákla. Nakonec bylo bahno jen na startu.
    Z nějakého neznámého důvodu pořadatelé ráno spojili pár kategorií, takže vlastně nikdo nevěděl, kdy má na trať vjet. Společně se mnou se tak na trati sjelo asi dalších 50 motorek různých kategorií. Když to ale přehlédnu, tak musím pořadatele pochválit za nádherně připravenou trať, trénink jsem si vážně užil.
    V kvalifikaci se mi nepodařilo zajet žádné rychlé kolo, s kterým bych byl spokojený. Celou jízdu přede mnou byli 2 jezdci, kteří se nechtěli nechat předjet. K tomu pršelo a já měl jenom jednu slídu. Nicméně jsem nakonec zajel nejlepší pátý čas, což nebylo ještě tak špatné.
    Do prvního závodu jsem tedy nastupoval jako pátý. Bohužel i přes aktuální trénovaní mnoha startů na tréninku se mi stále nedaří odstartovat tak, jak bych potřeboval. Po startu jsem se pohyboval okolo 8. pozice. Postupně se mi však dařilo předjíždět jezdce přede mnou a po pár kolech jsem byl třetí. První dva jezdci byli ale už moc daleko, tak jsem si dojel na jistotu do cíle.
    V druhé jízdě byl start ještě horší než předtím. Musel jsem se tedy postupně probojovávat dopředu. Při jízdě však vypadla segerovka na pístním čepu, která způsobila totálku. Takže válec, ojnice, píst – vše na vyhození. Druhou jízdu jsem tedy nedojel, z čehož jsem byl následně zklamaný, protože jsem měl závod pěkně rozjetý.

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Jakub Hejkal
2. místo: Michal Vaculík
3. místo: Samír Martenek

 

Fotogalerie: Smůla ve Smrku pokračuje

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz