Snaha získání potřebných bodů hnala Páchu dopředu

28.09.2020 07:34

    Závodní víkend, druhý závodní den, pád a potřeba získání cenných bodů do celkového hodnocení seriálu. To byl závod Krajského přebodu SMS Pardubice v Ledči nad Sázavou a náš jezdec Martin Pácha!!! Získal Martin cenné body? Čti v článku.

Datum závodu :

13.9.2020

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pce – Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

4. místo

 

    "Po sobotních závodech v Klášterci jsem vyrazil na závody Krajského přeboru SMS Pardubice do Ledče nad Sázavou. V tréninku byla trať hodně rychlá, ale netvořily se vůbec žádné koleje. V kvalifikaci se mi podařilo zajet nejrychlejší čas.
    Start do prví jízdy byl špatný, až za polovinou startovního pole, nicméně postupně jsem se propracoval dopředu na třetí místo za Honzu Nádvorníka a Patrika Jonáše. Jenže, pak přišel můj pád a vylomila se mi spojková páčka. Než se mi podařilo vyřadit a znovu nastartoval motorku, ztratil jsem několik pozic a znovu vyjížděl z dvanáctého místa. Do cíle už jsem dokroužil na jistotu a bohužel, bez spojky. Dle mého názoru jsem ztratil dost bodů do celkového hodnocení seriálu, takže bylo nutné zajet v druhé jízdě co možná nejlepší výsledek a získat co nejvíce cenných bodů.
    Dobře jsem udělal, když jsem si vyšlapal kolej na startu, protože jsem vyrazil hned jako druhý za Patrikem Jonášem, za pár zatáček se přes nás přehnal Jirka Loufek a nasadil na první dvě kola opravdu ostré tempo. Snaha získání potřebných bodů mě hnala dopředu a o chvíli jsem předjel Patrika a následně i Jirku. Do cíle jsem dojel jako první a získal tak body, které mi chyběli k tomu, abych se stále držel jako vedoucí jezdec svoji kategorie v celkovém hodnocení seriálu.
    Děkuji za podporu REGION RACING teamu, rodině, přítelkyni a kamarádům." řekl Martin Pácha

 

1. místo: Jan Nádvorník

2. místo: Patrik Jonáš

3. místo: Radek Novák

Fotogalerie: Snaha získání potřebných bodů hnala Páchu dopředu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz