Sobotní závod v Dolních Heřmanicích nedopadl pro naše jezdce vůbec špatně

08.09.2014 08:20

    Motolevel Cup 2014 startoval tuto sobotu 6. 9. 2014 v Dolních Heřmanicích. Z našich jezdců zde závodil: Viktor Špaček, Vlastimil Dolák, Vít Špaček a Radovan Matyk. 

    Text Viktor Špaček:

    "Po prázdninové pauze se v sobotu 6. 9. 2014 konal  další díl seriálu Motolevel cup, tentokrát na naší oblíbené trati v Dolních Heřmanicích. V sobotu ráno jsme dorazily na místo a nestačily se divit. Ze stavby D1 sem navezli velké množství hlíny, kterou rozvezli po trati. Nebyl to jen můj názor, ale celou trať dost zničily, snad to příště bude lepší.

  • Vítek si vedl dobře i přes velké koleje v raním tréningu. V prvním i v druhém závodě ukázal, že každodenní fyzická příprava + pravidelná jízda na motorce má něco do sebe. Ve své třídě MX2 jezdil dlouho na třetím místě, ale pak se propadl na místo čtvrté, kde jízdu dokončil. V druhé jízdě po nevydařeném startu, kde upadl jeden ze soupeřů, se Vítek dal do stíhací jízdy, kterou dokončil na šestém místě. Celkově v MX2 obsadil páté místo.
  • Já jezdil celkem v pohodě až do druhého tréningu, kde jsem dost tvrdě upadl, a chvíli trvalo, než jsem se z toho vzpamatoval. Závod byl už docela v pohodě, v první jízdě jsem obsadil páté místo. V druhé se mě povedl start a jel jsem chvilku první, pak mě předjeli tři soupeři, na které jsem prostě neměl. V cíli mě odmávly na čtvrtém místě. Celkově jsem obsadil v  kat. Veterán A čtvrté místo - opět !
  • Závodu se zúčastnil i Radek Matyk - celkově 8 místo.
  •  Dobře jel na novém a konečně pořádném stroji / Yamaha / i Vlasta Dolák, který obsadil celkové druhé místo.
  • Pochvalu zaslouží i Vlasta Dolák st. za fandění všem členům teamu."
 
    Jezdcům gratulujeme k jejich výsledkům a děkujeme za reprezentaci týmu REGION racing cz.
 
zdroj fotografií: Viktor Špaček; dencamxmotackova - rajce.net
 

 

 

 

Fotogalerie: Sobotní závod v Dolních Heřmanicích nedopadl pro naše jezdce vůbec špatně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz