Špaček: "i přes škody na motorce to byl pěkný závod"

26.10.2022 11:29

    Viktor Špaček ukončil sezónu na své oblíbené trati v Medlově, kde se konal Moravské drapák. V druhé jízdě ho potkal pád, který mu způsobil nějaké škody na motorce. To ho ale nevyvedlo z míry a celý závodní den si i tak moc užil. Více v článku.

Jezdec: Viktor Špaček

Datum závodu :

15. 10. 2022

Název podniku :

Moravské drapák
Medlov

Kategorie :

Veterán A

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Medlov rozhodně patří mezi mé oblíbené tratě. Její profil je rychlý a vždy sem rád jedu. Po drobném dešti to v ranních trénincích dost klouzalo, ale jinak vše probíhalo v pohodě.

    Do Medlova přijelo dost rychlých jezdců, a proto žádné místo nebylo zadarmo. Na závody jsem přijel sám, a tak jsem se nikam necpal a s opatrnou jízdou si užíval oblíbenou trať.

    Do druhé rozjížďky jsem špatně odstartoval, ale jízda mě hrozně bavila až jsem se dostal na páté místo. Zde to ale jezdec, kterého jsem předjel, nějak neunesl a nepochopitelně do mě z boku narazil. Ocitl jsem se tak na zemi a chvilku mi trvalo, než jsem se posbíral. Nakonec jsem dojel až na 11. pozici.

    I přes škody na motorce jsem to považoval za pěkný závod. Top povrch tratě byl jen třešničkou na dortu. Děkuji všem z teamu za podporu a těším se na další sezonu!!

 

Text: Viktor Špaček

1. místo: -
2. místo: -
3. místo: -

 

Fotogalerie: Špaček: "i přes škody na motorce to byl pěkný závod"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz