Špaček letěl dobře, i přes to dvakrát spadl

23.08.2020 10:38

    Kdo nepadá, nezrychlí. Ale dva pády v jeden den, to s psychikou jezdce zamává. Jak se s tím popasoval Vít Špaček na závodech Nova motocross cupu v Rudníku? Dozvíš se v článku

 

    "Upřímně, ze závodů jsem měl trochu strach, jelikož rudnickou trať nemám moc v lásce. Moje ambice jsou na letošní sezónu dost vysoké, rozhodl jsem se, že na takto těžké trati odjedu rovnou dva závody za jeden víkend.  Už v tréninku byla trať dost rozbitá a vyjely se pořádné koleje. Byli jsme opět třída s nejvíce jezdci, jelo nás 34.
    Do kvalifikace jsem moc dobře neodstartoval a zvolil tempo takové, abych si jízdu užil a vyšlo to na 10. místo. Start do první jízdy byl super, za první zatáčkou jsem byl třetí. Bohužel v půlce kola jsem šel vlastní chybou k zemi. Zvedl jsem motorku, narovnal řidítka a uháněl stahovat ztrátu. Jízda mi celkem šla a bavila mě…až do 6. kola, kdy jsem šel k zemi podruhé a tentokrát přes řidítka. Moc se mi vstávat nechtělo, ale nevzdal jsem to a dohnal co se dalo.
    Druhou jízdu už jsem jel opatrněji a zvolil mírnější tempo bez chyb.
    Se svým výkonem spokojený nejsem a mám co dohánět. Na druhou stranu, nic vážného se mi nestalo a jsem připraven dát do toho na příštích závodech Novamotocross cupu opět 110%. Děkuji týmu, rodině a úžasné přítelkyni, která mi s tímto sportem neskutečně pomáhá." řekl Vítek.

 

1. místo: Jan Kobrle

2. místo: Martin Roubal

3. místo: Martin střelec Pácha (ten náš)

Fotogalerie: Špaček letěl dobře, i přes to dvakrát spadl

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz