Špaček: mám rád, když lidi moje jízda baví

07.09.2020 12:48

    Týmovým fotojezdcem je jednoznačně Víťa Špaček. Na závodech v Kostelci nad Černými lesy byla spousta diváků, a tak si to mohl Vítek pořádně užít! A že taky užil! Více v článku.

Datum závodu :

5.9.2020

Název podniku :

Mohaupt Cup - Kostelec nad Černými lesy

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění : 

4. místo

 

    "V týdnu před závody jsem nestihl trénovat, takže jsem se těšil. Dokonce mi ani nevadilo ranní vstávání. Není u nás zvykem jezdit na místo až v den závodu, ale tentokrát jsme s taťkou udělali výjimku a jeli v pět ráno.
    V tréninku mě čekalo celkem překvapení, neboť na trati nebyl jediný skok, ale i přes to jsem si jízdu užíval. Kvalifikace byla spojení dvou tříd – hobby a profi. Byl to trochu zmatek, protože se měla jet kvalifikace na jedno rychlé kolo, ale po hromadném startu všichni závodili a já si jel v klidu vzadu, pak mi došlo, že to je teda asi závod a že bych měl zatáhnout. Nakonec 6. místo v kategorii.
    Na startu do první jízdy jsem si na startu vybral místo vedle Erika Provazníka. Erik bral holeshot a já 3. místo. Postupně jsem se ale propadal a dělal malé chyby. Zbytek závodu jsem bojoval o 4. místo v kategorii a udržel ho, avšak nejelo se mi úplně nejlépe.
    Start druhé jízdy byl horší. Šesté místo, ale trať mi sedla daleko víc. Po dvou kolech bojů jsem se chytil rychlejších kluků a udělal si velký náskok. I přes to, že se začalo trochu kazit počasí, jízdu jsem si užíval na maximum a fyzicky se cítil nad věcí! Celkově jsem spokojený a kéž by to takhle šlo dál.
    Děkuji týmu, rodině a přátelům za podporu! Děkuji fanouškům podél tratě, zase jsem se předváděl v zaváděcím kole a lidi to bavilo!(smích) Děkuji! Všem klukům z týmu gratuluji, docela jsme jim to tam vybrali!" řekl Vítek.

Fotogalerie: Špaček: mám rád, když lidi moje jízda baví

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz