Špaček: Myslím, že jsem měl na víc.

22.09.2020 14:34

    Víťa Špaček závodil na Nova motoross cupu v Klášterci nad Orlicí. O svém výkonu říká, že měl ten den na lepší výsledek... Tak jak to celé dopadlo? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

12.9.2020

Název podniku :

Nova motocross cup – Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Hobby 21-32 let

Celkové umístění : 

7. místo

 

    "Na závody hlásili krásné počasí, takže i přes to, že kláštereckou trať nemám moc v oblibě, jsem se těšil. Jako vždy byla trať už v tréninku dost rozbitá a nakropená, z čehož jsem nebyl moc nadšený.
    V kvalifikaci na startu byla moje reakce příliš rychlá, stejně jako kolegy Martina Páchy, ale když už se shodil rošt, pořádně jsem zatáhl a v první zatáčce byl někde kolem 4. místa. To se mi bohužel nepodařilo udržet a postupně jsem se propadl až na 8. místo. Vzdát se? To nemám v povaze, takže jsem se rozhodl, že si tu svoji klasickou „sedmičku“ prostě urvu, což se podařilo! :-)
    O první rozjížďce asi ani nemá smysl mluvit… špatný start a bylo to spíš trápení, než radost… V cíli 8. místo. Kdežto start do druhé jízdy, ten byl už lepší a byl jsem někde mezi prvními, jelo se mi daleko lépe a i přes to, že na mě zezadu tlačili soupeři, svoji 6. pozici jsem si udržel. V celkovém hodnocení jsem se umístil na 7. místě. Upřímně, myslím, že jsem ten den měl na víc, ale jízda mě bavila, takže spokojenost.
    Speciální poděkování patří Šárce Páchové, která mi skvěle omotala boty a masírovala ruce mezi jízdami. Děkuji! :-)
    Děkuji také Nelče, která mě nenechala na holičkách a i přes to, že měla svoje plány, tak se mnou jela závodit a dělala mi oporu.
    Děkuji REGION RACING teamu, rodině a lidem, kteří mi fandí a podporují mě!" řekl Vítek.

 

1. místo: Pavel Poulíček

2. místo: Petr Dolejš

3. místo: Martin Pácha

Fotogalerie: Špaček: Myslím, že jsem měl na víc.

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz