Špaček se jen tak nevzdává!

25.08.2020 01:55

    Závodu "O pohár Rudnické Rokle" se zúčastnil také Vít Špaček. Nejen, že to byl jeho druhý závod v jednom víkendu, ale hlavně byl z předchozího dne pěkně potlučený. Po celý den se mu však o motorku staral skvělý mechanik a Vítek se tak mohl soustředit na svůj výkon! Předvedl opravdu pěknou jízdu a my říkáme jen: KLOBOUK DOLŮ! :-) O průběhu závodu se dočteš v článku!

Datum závodu :

16.8.2020

Název podniku :

O pohár Rudnické Rokle

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění : 

4. místo

 

    "Ze sobotních závodů jsem byl pěkně dotlučený, ale ráno jsem se rozhodl, že přece jen pojedu i „ O pohár Rudnické Rokle“. Jeden z hlavních důvodů mého rozhodnutí byla podpora ze strany taťky, který mi řekl, že mi bude dělat po celý den mechanika. Přítelkyně už tak nadšená nebyla. :-)))
    Vzhledem k tomu, že jsem jel na této trati den předem závod, rozhodl jsem se, že trénink vynechám. V kvalifikaci jsem zajel jen dvě rychlá kola a bylo z toho 7. místo v kategorii, se kterým jsem byl teda značně nespokojený.
    Na rozjížďky nás spojili 3 kategorie dohromady – hobby MX1, hobby MX2 a veterán. Taky nám na obě rozjížďky pěkně nakropili trať, takže jsme si „užili“ závod na blátě.V první rozjížďce jsem odstartoval někde v půlce a když mi taťka ukázal, že jsem pátý v kategorii, snažil jsem se dát do toho vše! V druhé rozjížďce se mi start celkem povedl, byl jsem asi 8. mezi všemi, ale jak jsem měl toho už za celé dva dny plné zuby a byl jsem unavený, usadil jsem se na 5. místě v kategorii a tak dojel i do cíle. Rozhodně vím, že pokud se chci zlepšit, musím se vyvarovat chybám. Tyto dva závody mi opět hodně daly.
    Po zmatcích ve výsledcích, kdy jeden z jezdů sám na sebe dal protest, jsem byl celkově čtvrtý.
    Ještě jednou děkuji týmu, rodině, přítelkyni, ale hlavně taťkovi, který se mi celý den špičkově staral o motorku a ukazoval v pitline! Děkuji!" řekl Vítek.

 

O sobotních závodech si můžete přečíst ZDE

Za fotky děkujeme Pavlu Horákovi!

Fotogalerie: Špaček se jen tak nevzdává!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz