Špaček závodil na blátě.

07.10.2019 20:37

 Tento víkend se odjel poslední závod ze seriálu Novamotocross cupu, jelo se na trati v Třemošnici. Třemošnická trať je velmi oblíbená   jak jezdci tak i diváky. Na tento víkend, ale nevyšlo úplně ideální počasí a trať byla opravdu důkladně nakropená děštěm. Závody podle toho také vypadaly, bláto se lepilo na motorky, jezdci padali a některé prudké úseky byly nesjízdné a proto se také uzavřely. Viktor se také účastnil závodu, protože bojuje o 3. příčku v celkovém hodnocení cupu a při neúčasti by mu hrozilo propadnutí na čtvrtou pozici. 

Datum závodu : 5.10.2019
Název podniku : Novamotocross cup
Kategorie : veterán 44-55
Celkové umístění :  2.místo

 

Do Třemošnice jsem se těšil, ale počasí v den závodu bylo hrozné, už na první pohled bylo jasné, že bude závod na blátě. Vytrvalý déšť také neustával.K rozjížďkám není co nepsat, děs, hluboké lepivé bláto a kolo od kola byla trat obtížnější. Byl to opravdu těžký závod, který prověřil jezdce i techniku. V první jízdě jsem odstartoval druhý, pak jsem spadnul, ale po chvilce jsem byl zas na druhém místě a tak i dokončil. Druhou jízdu jsem jezdil chvilku první, pak jsem udělal chybu a chvilku trvalo než jsem se dostal sedla. I tak jsem dojel opět druhý. Děkuji organizátorům a  promotérovi seriálu p. Jari Kurimu za další rok závodění. Hlavně děkuji Teamu, Region Racing  CZ za podporu. 
 

Team REGION racing cz děkuje za vzornou reprezentaci.

 

1.místo Michal Kynč 

2.místo Viktor Špaček

3.místo Luboš Krušina 

 

Fotogalerie: Špaček závodil na blátě.

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz