Spokojený Kučera v Rudníku

04.10.2019 16:36

 Povrch byl podle Míry výborný tak se jelo docela dobře, bohužel v seznamovacím tréninku docela tvrdě upadl při jednom přeskoku přes cestu. Naštěsní se mu nic vážného nestalo a pokračoval dál. V kvalifikaci se to na něm podepsalo a bylo z toho celkově 7 místo.

Datum závodu : 28.9.2019
Název podniku : SMS Pardubice
Kategorie : SX 85
Celkové umístění :  6.místo

 

. I. jízda -celkem slušný start okolo 5 místa , bohužel jsem se propadl na místo 6 a to jsem musel od poloviny závodu dost tvrdě hájit před mým soupeřem ,až do posledního kola, což se mi s vypětím všech sil podařilo. 6. místo. 

II. jízda  - do druhého závodu jsem nastoupil s tím, že se pokusím dojet opět do 6 místa - start se mi tolik nepovedl ,jel jsem na 9 místě ,ale snažil jsem se hned na začátku  propracovat se na příčky přede mnou což se mi za následující 2 kola podařilo, byl jsem na 6 místě. Kontroloval jsem soupeře za mnou a viděl jsem že mám docela slušný náskok tak jsem jel na jistotu což se mi skoro vymstilo ,protože soupeř za mnou měl lepší tempo a každým kolem mě dojížděl,snažil jsem se zrychlit ale moc mi to nešlo,pomohla mi soupeřova chyba v jedné ze zatáček a tak jsem 6 pozici uhájil.

II. jízda  - do druhého závodu jsem nastoupil s tím že se pokusím dojet opět do 6 místa -start se mi tolik nepovedl ,jel jsem na 9 místě ,ale snažil jsem se hned na začátku  propracovat se na příčky přede mnou což se mi za následující 2 kola podařilo, byl jsem na 6 místě. Kontroloval jsem soupeře za mnou a viděl jsem že mám docela slušný náskok tak jsem jel na jistoutu což se mi skoro vymstilo ,protože soupeř za mnou měl lepší tempo a každým kolem mě dojížděl,snažil jsem se zrychlit ale moc mi to nešlo,pomohla mi soupeřova chyba v jedné ze zatáček a tak jsem 6 pozici uhájil.

1.místo Jiří Halama

2.místo Tomáš Ptáček

3.místo Tadeáš Klamt

 

Fotogalerie: Spokojený Kučera v Rudníku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz