Šponar by uměl i poslepu

03.11.2021 19:13

    Patrik Šponar se po deseti letech vrátil na trať do Chotěboře. I přes určité komplikace s očními čočkami si pro jeho překvapení vybojoval 2. místo. Více se dočteš v článku.

jezdec: Patrik Šponar

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

25. 9. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Meteorit cupranov u Brna

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

6. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/bez-zadni-jizdy-bez-problemu

Datum závodu :

2. 10. 2021

Název podniku :

JIROMOTO Vysočina CUP - Chotěboř

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

2. místo

 

    V Chotěboři jsem byl naposledy před více než 10 lety, byl jsem tedy zvědavý, jak se místní trať změnila.
    Na první pohled jsem byl příjemně překvapen, oproti minulosti zde proběhla významná změna k lepšímu.
    Do první jízdy jsem neměl start úplně špatný, v zatáčce asi 4. místo. Chvíli potom jsem se však musel klidit skoro mimo trať, abych se nesrazil se soupeřem a propadl se na 8. místo. Bohužel se na místní trati hodně špatně předjíždí. V podstatě od začátku jsme jezdili ve skupině 8 jezdců od 2. místa po 9. místo, což byl celkem záhul. Celou rozjížďku jsem pak bojoval a prodíral se dopředu. Z výsledku i výkonu jsem byl nakonec celkem zklamaný. Myslel jsem si totiž, že jsem dojel až na 6. místě. K tomu se přidalo krvavé zranění dvou prstů levé ruky, které jsem měl po zalepení problém ohnout. Na výsledky jsem se byl podívat asi půl hodiny před druhou jízdou a ke svému překvapení jsem zjistil, že z toho bylo nakonec 4. místo.
    Povzbuzen nečekaným výsledkem jsem se šel chystat na druhou jízdu. Zlobilo mě však nějak pravé oko z velké prašnosti. Vyndal jsem si kontaktní čočku s tím, že ji znovu propláchnu – zde jsem zjistil, že mi čočka uprostřed praskla (náhradní jsem samozřejmě neměl) a na oku mě škrábala. K tomu jsem místy viděl rozmazaně, mlhavě, nebo i dvojitě. Na seřadišti jsem měl pocit, že se mi čočka roztrhne úplně a já pojedu napůl slepý, krásné vyhlídky.
    Přesto se mi do druhé jízdy povedl holeshot. Průjezd zatáčkou byl horší, Stanislav Horský mě úspěšně předjel. Následně mě však brzdil a já jej celkem rychle překonal zpět a začal zbytku pole ujíždět na 1. místě. Skrz velkou motivaci jsem docela dost tahal. Udělal jsem si tedy na zbytek pole dost rychle náskok asi 15 vteřin. Horší efekt byl, že mi to vzalo téměř všechny síly. Následně jsem vyvadl a propadl se na 2. místo, které jsem si dovezl i do cíle. Díky zamotání pořadí proti první jízdě z toho nakonec bylo 2. místo i celkově. Ve výsledku nakonec velká spokojenost.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Tomáš Ptáček
2. místo: Patrik Šponar (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Ondřej Kufr

 

Fotogalerie: Šponar by uměl i poslepu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz