Šponar na "sranda závodech" v Jedovských stráních

30.10.2021 15:14

    Patrik Šponar se zúčastnil závodů o putovní pohár v Jedově. Dalo by se říct, že se jednalo spíše o polňokros, ale i tak si Patrik jízdu užil. Jak se mu dařilo v jednotlivých rozjížďkách? Dočteš se v článku.

jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

25. 9. 2021

Název podniku :

Motokros Jedovské stráně - O putovní pohár

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Po roční pauze se opět konaly menší závody v Jedově o putovní pohár. Jsou to spíš takové sranda závody z části na zoraném poli a z části na stráních u místního turistického centra, přesto se zde sejdou i velmi dobří jezdci.
    Hned po trénincích jsem věděl, že bude s kým závodit. Bylo taky jasné, že bude rozhodovat start, protože se tradičně všude vyjela jedna rychlá kolej, a i přes šířku tratě bylo velmi obtížné předjíždět i pomalejší jezdce.
    Start do první jízdy se moc nepovedl. Ihned po startu se mi povedlo prosmeknout na 4.místo. To mi však vydrželo jen chvíli, jelikož mě jeden ze soupeřů srazil k zemi. Vyjížděl jsem tedy z posledního místa a snažil se o stíhací jízdu. Hned v dalším kole mi však ve stejné pasáži podjelo přední kolo a já šel opět k zemi. Potom už jsem to vzal více s rozvahou a postupně se propracoval na 8. místo. Po pár bojích jsem se dostal na 6. místo.
    Do druhé jízdy se start povedl trochu víc, bylo z toho 5. místo. V druhém kole na polní pasáži spadl v zatáčce přede mnou jedoucí Patrik Stupka. V plné rychlosti jsem už nebyl schopen se mu vyhnout. Rozhodl jsem se přidat ještě více plyn a motorku přeskočit. Naštěstí jsem to nějak ustál, ale skončil jsem mimo trať. Bohužel mě při tomto manévru předjel další jezdec. Do toho trať hrozně vyschla a prášilo se opravdu neskutečně, kdy nebylo téměř nic vidět. Bylo tedy nutné udržovat mírný odstup, ale i tak docházelo k častým soubojům. Ke konci jízdy jsem se probojoval dokonce na 3. místo.
    Po smolné první jízdě nakonec celkově 4.místo, přesto mě však závody hodně bavily.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Petr Stloukal
2. místo: Thomas Tupa
3. místo: Josef Princ

 

Fotogalerie: Šponar na "sranda závodech" v Jedovských stráních

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz