Šponar okusil sílu startovacích pomocníků

18.05.2022 11:01

    Patrik Šponar závodil na Nova motocross cupu v Opatově. Poprvé okusil sílu startovacích pomocníků a byl z toho holeshot. Jak to pokračovalo dál se dozvíš v článku.

Jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

16. 4. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup - Opatov

Kategorie :

Licence

Celkové umístění: 

10.místo

 

    V Opatově je krásná trať a vždy sem jezdím rád. Povrch byl skvěle připravený, počasí celkem šlo, jediná nevýhoda byla teplota cca 4° a mrznutí prstů.
    Do kvalifikace se mi moc nepovedl start, ve výsledku z toho bylo 12.místo. Letos jsem si poprvé zkusil zkusil pomocníka startu na přední tlumiče a musím říct jediné - luxus! Do první jízdy se mi povedl holeshot. Co na tom, že jsem si tuto pozici užil ani ne čtvrt kola a začal se propadat, tak dobrý start se mi v přítomné konkurenci snad ještě nepovedl. Po dvou kolech jsem se ustálil na 6.místě před Trávníčkem, Nádvorníkem a Křížkem. Od půlky jízdy mi však začala docházet fyzička a tito 3 jezdci mě následně předjeli. Nakonec v první jízdě 9.místo.
    Do druhé jízdy byl opět start dobrý, po průjezdu zatáčkou 3.místo. První kolo bylo skrze výměny pozic divoké, kvůli pádům soupeřů jsem si pak ještě chvíli třetí místo udržel. Postupně jsem se propadal až na 7-8.místo, které jsem následně dlouho držel před vláčkem soupeřů za mnou. Bojovali jsme až do posledního kola, kdy jsem si však zašlápl v zatáčce motorku a ještě upadl. Zamnou jedoucí Havelka již nemohl nic dělat a zůstal v zatáčce také. Než jsem se posbíral, bylo z toho 13.místo, celkově nakonec 10.
    Se závody jsem spokojen, hlavně se starty a celkem i s výkonem. Fyzička je již horší.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Jakub Hroneš
2. místo: Matěj Skořepa
3. místo: Jiří Klejch

Fotogalerie: Šponar okusil sílu startovacích pomocníků

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz