Šponar opět zaútočil na bednu!

14.08.2020 15:42

    Páťa Šponar po měsíci zpátky na motorce! Na MX Ultra GP Cupu v Prachovicích zaútočil na bednu! Jak to dopadlo? Dozvíš se v článku! :-)

Datum závodu :

8.8.2020

Název podniku :

1. měřený trénink Prachovice

Kategorie :

Open

Celkové umístění : 

2. místo

 

    "Víc než po měsíci jsem vyrazil na závody a rovnou na Ultra MX GP Cup Vesmíru do Prachovic!! :-) Na závody jsem se těšil, protože je tu vždy pohodová atmosféra a trať se mi líbí jezdecky i divácky. Přijel jsem s cílem hlavně dojet a udržet se na motorce.
    Už v tréninku jsem však zjistil, že i tohle bude oříšek, protože mi tvrdly ruce snad po 2 kolech. Neměl jsem totiž poslední dobou moc čas trénovat. Přesto se mi povedlo zajet v kvalifikaci nejrychlejší čas. Bylo také milým zjištěním, že máme v kategorii „Open“ rovnou trojité zastoupení za Region Racing! Do první jízdy se mi povedl start na 2.místě, hned za Petrem Dolejšem. Ten mě za sebou vodil přibližně 3 kola, než se mi povedlo ho předjet na brzdy do zatáčky. Chvíli poté se za mými zády ocitl Jirka Klejch. Celkem rychle mi došly síly a já se sotva držel motorky, čímž jsem Jirkovi moje předjetí velmi usnadnil. V cíli tedy 2.místo.
    Ve druhé jízdě se start spíše nepovedl, avšak zachránil mě průjezd první zatáčkou. Po něm a souboji na rovince opět 2.místo, tentokrát za prvním Jirkou Klejchem. Chvíli se mi zdálo, že bych měl na to ho předjet, ale bylo to opravdu jen zdání. Jakmile začaly docházet síly, rozestup se zvětšil a pořadí zůstalo stejné. Celkově tedy dvojka.
    Za fotky patří poděkování naší nejlepší reportérce :) (pozn. Redakce: reportérka je naměkko!). Stejně tak děkuji pořadatelům za super závody, týmu REGION RACING za podporu a dědovi za práci mechanika." řekl o závodu Patrik.

Za REGION RACING gratulujeme Patrikovi ke krásnému výsledku a děkujeme za vzornou reprezentaci týmu! :-)

1. místo: Jiří Klejch

2. místo: Patrik Šponar

3. místo: Víťa Dusílek

Fotogalerie: Šponar opět zaútočil na bednu!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz