Šponar Patrik úspěšný v Rudníku

02.10.2019 17:41

 28.9.2019 se konal Krajský přebor v Rudníku. Patrik Šponar byl opět velmi úspěšný. Počasí bylo jasně podzimní, byla zima. Dokonce přišla i přeháňka.

Datum závodu : 28.9.2019
Název podniku : SMS Pardubice
Kategorie : AMATÉR MX1
Celkové umístění :  1.místo

 

Patrik:
Trať v Rudníku mám velmi rád a patří mezi mé oblíbené, avšak moc se mi zde nedařilo. Přesto jsem se na závod těšil, protože místní pořadatelé dokáží trať precizně nachystat a vytvořit super atmosféru. Na závody sem také vždy přijde celkem hodně diváků, což potěší. 

Před víkendem pršelo, takže na trati jsme narazili na ideální povrch, který nakonec vydržel po celé závody. Na trati došlo k několika změnám oproti mým posledním závodům zde před 2 roky. Všechny změny bych hodnotil kladně, udělaly trať bezpečnější, ale zároveň i zajímavější.

Jelikož byla v naší kategorii Amatér MX1 + Amatér MX2 klasicky nižší účast, byl náš závod spojen s nejvyššími třídami MX1 + MX2. 

Start do první jízdy byl celkem divoký a v obou prvních zatáčkách došlo ke kolizím. Během prvního kola jsem předjel soupeře ze své kategorie Jindřicha Luxe, díky čemuž sem se ve své kategorii Ama MX1 posunul na 1.místo. Po pár kolech se pořadí ustálilo a z celkového počtu 26 jezdců jsem držel 16.místo, které vydrželo téměř do konce. V posledním kole jsem se ještě o místo propadl na úkor soupeře z kategorie Ama MX2. 

Start do druhé jízdy se nepovedl, bylo to až 19.místo. Zhruba v polovině prvního kola došlo ke kontaktu přede mnou jedoucích soupeří z mé kategorie, Tomáše Zemana a Richarda Fidlera, který to odnesl nepěkným pádem. Nedlouho poté jsem překonal Zemana a usadil se na 14.místě, ve své kategorii na 1.místě. To mi vydrželo dlouho, avšak 3 kola před cílem jsem se o dvě místa propadl. Pořadí v mé kategorii to však neovlivnilo. Celkově tedy 1.místo. Se závody a připravenou tratí nakonec velká spokojenost, jen mrzela menší účast.

Jelikož byla v naší kategorii Amatér MX1 + Amatér MX2 klasicky nižší účast, byl náš závod spojen s nejvyššími třídami MX1 + MX2. 
Start do první jízdy byl celkem divoký a v obou prvních zatáčkách došlo ke kolizím. Během prvního kola jsem předjel soupeře ze své kategorie Jindřicha Luxe, díky čemuž sem se ve své kategorii Ama MX1 posunul na 1.místo. Po pár kolech se pořadí ustálilo a z celkového počtu 26 jezdců jsem držel 16.místo, které vydrželo téměř do konce. V posledním kole jsem se ještě o místo propadl na úkor soupeře z kategorie Ama MX2. 
Start do druhé jízdy se nepovedl, bylo to až 19.místo. Zhruba v polovině prvního kola došlo ke kontaktu přede mnou jedoucích soupeří z mé kategorie, Tomáše Zemana a Richarda Fidlera, který to odnesl nepěkným pádem. Nedlouho poté jsem překonal Zemana a usadil se na 14.místě, ve své kategorii na 1.místě. To mi vydrželo dlouho, avšak 3 kola před cílem jsem se o dvě místa propadl. Pořadí v mé kategorii to však neovlivnilo. Celkově tedy 1.místo. Se závody a připravenou tratí nakonec velká spokojenost, jen mrzela menší účast.

1.místo Patrik Šponar

2.místo Tomáš Zeman

3.místo Jindřich Lux

Fotogalerie: Šponar Patrik úspěšný v Rudníku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz