Šponar po zranění na závodech

04.06.2020 15:26

    Patrik Šponar se na jaře zranil, ale všem nám dokazuje, že má hroší kůži a vyrazil na závody! Jak se mu dařilo? Co jeho zranění? Čti v článku.

Datum závodu :

30.5.2020

Název podniku :

Nova Motocross Cup

Kategorie :

Licence

Celkové umístění : 

20.místo

 

    "Na závod jsem se necítil na 100% připravený kvůli dubnovému úrazu,  kdy jsem si vykloubil rameno. Nemohu se od té doby dostat do tempa a chytit zpět rychlost. Utrpěla i fyzička a třítýdenní nic nedělání bylo znát. Drobné technické problémy na stroji a letošní přestup do kategorie licencovaných jezdců také sehráli svoji roli. Pořadatelé v Trutnově trochu změnili trať, což některým jezdcům vyhovovalo, jiným však nikoli. Já se spíše zařadil do té druhé skupiny. Největší nepříjemností však pro mě byl přestavěný startovací rošt, který měl nově betonový podklad. Ten jsem si vyzkoušel v kvalifikaci poprvé a nebyl jsem schopen se z něj odlepit, motorka šla okamžitě do smyku. Stejný problém se startem mě provázel i v obou rozjížďkách, kdy se mi absolutně nedařilo byť se jen rovně rozjet ze startu. V první rozjížďce jsme měli trať slušně nakropenou, avšak stále byla místy velmi prašná, takže na chvostu bylo špatně vidět. První 2 kola jsem jel tedy nadmíru opatrně, bláto mi nesedí. Výsledek se pak již doháněl špatně a bylo z toho 20. místo. Na druhou jízdu byl povrch sušší, ale ve třetí zatáčce po startu mě čekalo nemilé překvapení v podobě vyhozených pneumatik do tratě, o které jsem zavadil a spadl. Do cíle už se mi podařilo stáhnout výsledek pouze na 19. místo. Celkově nakonec 20. místo." vyjádřil se k závodu Patrik.

 

1. místo: Jaromír Romančík

2. místo: Petr Bartoš

3.místo: Roman Majer

    REGION RACING je na Patrika moc pyšný, že i přes zranění, které se mu na jaře stalo, tak zatíná zuby a maká! Děkujeme, Patriku, za Tvoji houževnatost a prezentaci týmu!

Fotogalerie: Šponar po zranění na závodech

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz