Šponar se těšil do Žamberka

21.10.2019 21:20

 Patrikovi se trať v Žamberku zamlouvá, protože si jí užije jak jezdec tak i divák. Na závod v Žamberku vyšlo dost slušné počasí, až na občasné prášení byl závod fajn.

Datum závodu :  14.9.2019
Název podniku : Novamotocross cup
Kategorie : Hobby 21-32let
Celkové umístění :  2.místo

 

Na závod jsem se těšil, protože Žamberecká trať je příjemná jezdecky i divácky a bylo hezké počasí.

V tréninku byl ideální povrch, protože se kropilo. 

Na kvalifikaci byl již povrch tvrdší a prašnější a v zatáčkách přestávaly držet gumy. Díky holeshotu jsem kvalifikaci vyhrál, i přes finální stíhají jízdu Jindřicha Luxe, který projel cílem těsně zamnou.

Do první jízdy se mi start povedl a první zatáčkou jsem projížděl na druhém místě za Tomášem Zemanem. V zatáčce před výjezdem vedle startu jsem chyboval, čehož využili Jindřich Lux a Vojtěch Fikejs, kteří mě skřípli do kleští a já měl co dělat, abych moto neposlal k zemi. Během pár zatáček jsem se dostal zpět před Fikejse a chvíli jezdil na třetím místě. Lux následně předjel Zemana a nedlouho poté jsem jej předjel i já. Snažil jsem se Luxe držet, avšak jezdci o kolo moji snahu zhatili a Lux mi ujel. V první jízdě tedy 2.místo. 

Do druhé jízdy byl start podobný, první zatáčkou jsem projížděl na druhém místě, tentokrát však za Davidem Holubem. Toho jsem během prvních kol předjel ve výjezdu u hotelu, přičemž Lux jej předjel během pár zatáček také. Od té doby na mě tlačil a já měl co dělat prakticky ve všech pasážích tratě. Nakonec jsem tlak nevydržel a Lux mě předjel v pasáži zatáčky a výjezdu u startu. Opět tedy 2.místo a celkově také dvojka.

V tréninku byl ideální povrch, protože se kropilo. 
Na kvalifikaci byl již povrch tvrdší a prašnější a v zatáčkách přestávaly držet gumy. Díky holeshotu jsem kvalifikaci vyhrál, i přes finální stíhají jízdu Jindřicha Luxe, který projel cílem těsně zamnou.

1.místo Jindřich Lux

2.místo Patrik Šponar

3.místo Tomáš Zeman

 

Fotogalerie: Šponar se těšil do Žamberka

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz