Šponar se zázračně prokousal na bednu

16.11.2021 16:03

    Patrik Šponar se vrátil na trať do Zábřehu, kde se také konal jeho úplně první závod. Dle jeho slov se mu moc nedařilo, ale dokázal se probojovat až na bednu. Jak se mu v tomto pro Patrika nostalgickém závodě vedlo? Dozvíš se v článku.

jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

23. 10. 2021

Název podniku :

Volný závod - Zábřeh

Kategorie :

Profi

Celkové umístění: 

3. místo

 

    V Zábřehu jsem kdysi jel svůj úplně první motokrosový závod. Byl jsem tedy zvědavý, jak místní trať aktuálně vypadá. Povrch byl super nachystaný, ale hrozně rychle se rozbíjel. Ke konci druhého tréninku se vytvořily muldy, které se na jiných tratích objevují až na konci závodů.
    Startovalo se zde tradičně jinak. Doprovod držel nastartovanou motorku a jezdec k ní ze startu běžel. Úplně mi to nevyšlo, po startu až 6. místo. Přede mnou jezdil Křížek, za mnou Müller. Pár kol před koncem jsem podlehl tlaku, nechal se předjet, a ještě to v zatáčce zahodil. Do cíle jsem dojel na 7. místě.
    Do druhé jízdy byl start opět špatný, až 7. místo. V prvním kole jsem překonal Müllera s Křížkem a poskočil na 5. pozici. Přede mnou bojovali 3 soupeři, kterých jsem se držel. V nájezdu do čtvrtého kola za lavicí došlo k ošklivému pádu a 2 soupeři jedoucí přede mnou odstoupili. I přes tlak za mnou jedoucího Müllera jsem nakonec udržel 3. místo.
    Kvůli odstoupení soupeřů a promíchání pořadí mi nakonec zázračně vyšlo 3. místo i celkově.

Text: Patrik Šponar

1. místo: 251
2. místo: 679
3. místo: Patrik Šponar (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Šponar se zázračně prokousal na bednu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz