Šponar si užíval skoky v Prusinovicích

27.08.2021 08:40

    Patrik Šponar závodil na pro něj doposud neznámé trati v Prusinovicích. O průběhu závodu se dočteš v článku.

Jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

7. 8. 2021

Název podniku :

Motokros Ovčí Debřa

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Na této trati jsem nikdy nebyl, ale podle fotek vypadala zajímavě, takže jsem se na ni těšil. Profil tratě měl z většiny pevný neměnný základ, avšak kousek horní části společně se startem byl natažený na zoraném poli. Stejně tak bylo i depo na zoraném poli, což byla po deštích z týdne dost vražedná kombinace a auta měla celkem problém. Bylo to tam v podstatě hodně podobné trati v Medlově, tedy velké množství skoků, ale i místy šíleně dlouhé roviny. Současně byla trať velmi široká. Skoky byly fajn a člověk se mohl vyblbnout, dlouhé roviny už mi tolik neseděly.
    Jelikož jsme dostali nalepovací čipy na helmu, doufal jsem, že bude druhý trénink měřený, ale z nějakého záhadného důvodu tomu tak nebylo. Další velkou nevýhodou a mínusem pro pořadatele byl fakt, že se celý den vůbec nekropilo. V týdnu zapršelo, takže tréninky byly na ideálním povrchu, ale s přibývající teplotou a sluníčkem se situace měnila. Na první jízdu už z tratě byla tvrdka, místy podobná povrchu v Žambereckém kotli. V kombinaci s prachem z toho začínala být slušná klouzačka.
    Do úvodní jízdy se mi povedl start. V prvním kole jsem držel 3. místo a na jeho konci se dostal i na 2. místo. Potom už to šlo jen z kopce, kdy mě v následujících kolech postupně předjelo několik jezdců a já se usadil na 6. místě za Vladimírem Nančevským. Trochu jsem se oklepal a začal jej dotahovat, ale po chybě a téměř i pádu mi odskočil a já ho už nedohnal. Naopak zezadu mě dojel Matěj Slischka. V posledních 2 kolech jsme si několikrát vyměnili pozici, nakonec jsem však 6.místo udržel.
    Do druhé jízdy jsem měl start špatný, až 7. místo. Přede mnou jezdil právě Matěj Slischka, kterého brzdil Ondřej Bajger. Toho během jednoho kola předjel, mě to však trvalo o další 2 kola déle. Kvůli tomu mi Slischka značně ujel a ztrátu se mi nedařilo stahovat. Od poloviny jízdy jsem tedy snahu vzdal a jízdu si začal spíše užívat, velké množství skoků k tomu přímo vybízelo.
    V celkovém pořadí mi to nakonec vyšlo na 6. místo.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Marek Kupčík
2. místo:
3. místo:

Fotogalerie: Šponar si užíval skoky v Prusinovicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz