Šponar ve Velké Losenici první!!!

03.09.2020 13:31

     Po smolném závodě v Čisté u Litomyšle si Patrik Šponar spravil chuť ve Velké Losenici! Závod už nemohl dopadnout lépe! Více v článku :-)

Datum závodu :

29.8.2020

Název podniku :

Hobby – Velká Losenice

Kategorie :

Open

Celkové umístění : 

1. místo

 

    "Do Velké Losenice jsem zavítal po dvou letech. Trať byla krásné upravená, malá změna „esíčka“ vedla k lepšímu. Dojem mi jen trochu pokazil noční a ranní déšť. V trénincích se trať spíše vyjížděla. Jezdci se toho nebáli a trénovalo se v celku velkých počtech, což vyjetí tratě urychlovalo.
    Start do první jízdy mi vyšel na jedničku, v zatáčce jsem byl první. Průjezd mi však nevyšel ideálně a já se propadl za Miroslava Zmeka. V půlce prvního kola mě ještě předjel Robin Zeman, takže jsem byl rázem na třetím místě. Ještě v tomto kole, těsně před cíle, Zeman při pokusu o předjetí Zmeka upadl. Ve stejném místě jsem v příštím kole předjel Zmeka a dostal se na první místo! A tak dojel i do cíle.
    Start v druhé rozjížďce už to byl čistý průjezd zatáčkou, opět jako první! Zemanovi chvíli trvalo se dostat přes soupeře, takže jsem si udělal menší náskok a pohlídal si tak první místo až do cíle!" řekl Patrik.

1. místo: Patrik Šponar

2. místo: Robin Zeman

3. místo: Ondřej Kufr

Fotogalerie: Šponar ve Velké Losenici první!!!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz