Šponar vs. trutnovská bahenní lázeň

22.06.2021 10:55

    Patrik Šponar se po dlouhé době vrátil opět za řidítka a ihned ho přivítala trutnovská bahenní lázeň. Jak dopadl jeho závod Nova motocross cupu v Trutnově se dozvíš v článku.

Jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

Nova motocross cup Trutnov

Kategorie :

Licence

Celkové umístění: 

12. místo

 

    Na závody jsem jel se smíšenými pocity. Ačkoliv mám trať v Trutnově rád, vůbec se mi na ní nedaří, natož na blátě. Od závodu v Klášterci, který se jel v září 2020, jsem na motorce seděl pouze 2x na tréninku. Důvodem bylo nejen covid opatření, ale i časové důvody. Závody v Trutnově jsem tedy bral spíše jako takový ostrý trénink.
    Před tréninkem pořadatelé trať nakropili a vzápětí přišla ještě vydatnější přeháňka. Z nakropených míst se stala celkem blátivá sranda, kde trať nakropená nebyla, byl povrch po dešti ideální. Před kvalifikací nám opět zapršelo, a to o dost vydatněji. Povrch se změnil na klasickou trutnovskou bahenní lázeň, paradoxně však byla celkem sjízdná. I přes to jsem hned v prvním kole spadl, když mě předběhlo zadní kolo. V kvalifikaci nakonec 13. místo
    Před první jízdou opět mírně sprchlo, ale nebyla to naštěstí taková „katastrofa“ jako před kvalifikací. Start se mi nepovedl, startuje se na betonovém podkladu, který navíc není na rovině, ale v mírně nahnutý do kopce – po startu jsem byl poslední. Díky pádům a odstoupení soupeřů z toho nakonec bylo 13. místo.
    Start do druhé jízdy už byl o něco lepší, chvíli jsem se držel i na 9. místě, ale o dvě místa jsem se ještě propadl. Postupně na mě dotáhl Jan Mařas, kterého jsem však před sebe nepustil a obhájil si 11. pozici až do cíle.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Petr Bartoš
2. místo: Jan Wagenknecht
3. místo: Tomáš Pala

Foto: Pavel Horák, archiv Patrika Šponara

Fotogalerie: Šponar vs. trutnovská bahenní lázeň

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz