Šponar závodil na přeboru Moravy v Opatově

20.08.2020 14:58

     První závod krajského přeboru SMS Morava, který se konal v Opatově u Svitav, v podání Patrika Šponara. Více v článku.

Datum závodu :

16.8.2020

Název podniku :

SMS Morava - Opatov

Kategorie :

MX1

Celkové umístění : 

8. místo

 

    "Do Opatova se vždy těším a to i z toho důvodu, že mám trať kousek. Trať byla po ránu v nižších polohách ještě dost rozmáčená a vyjížděla se doslova „jednokolejka“, rozhodl jsem se, že do tréninku nenastoupím.
    Stav tratě byl i znát na kvalifikačním čase, kdy jsem obsadil 22. místo ve společné startovce MX1+ MX2. V úvodní rozjížďce se mi start moc nevydařil, ale rychle jsem se prokousal dopředu na 16. místo. Problém nastal ve čtvrtém kole, kdy jsem po špatném odskoku netrefil kolej, zahodil motorku a sebe poslal přímo do blátivé bažiny. Než jsem se posbíral, bych jsem na chvostu. Díky odstoupení soupeřů z toho nakonec bylo 19.místo, ve své kategorii 9. místo.
    Druhá jízda se po startu vyvíjela lépe. Od druhého kola jsem kroužil na 16.místě, za Danielem Týnem, kterého jsem nebyl schopen předjet. Místy mě velmi brzdil a jinde zase ujížděl. Následně jsem, jak se říká, chytil jeho tempo, což byl konec. V posledním kole pravděpodobně upadl před námi jedoucí soupeř, Martin Horyl, který se pak dostal mezi nás. Poslední zatáčku před cílem chyboval a já měl velkou šanci ho předjet, ale nezdařilo se. V cíli jsem byl o méně než půl vteřiny za ním. V druhé jízdě tedy 16.místo, ve své kategorii 7.místo.
    Po zkušenosti s časovým rozvržením závodů budu příště hodně dlouho přemýšlet, zda na SMS Moravy ještě někdy pojedu. Startovat druhou jízdu téměř v 18 hodin (a to nedošlo k žádným zdržením) je opravdu hrůza." řekl Patrik.

 

1. místo: Ondřej Tögel

2. místo: Ondřej Brendl

3. místo: Lukáš Blažek

Fotogalerie: Šponar závodil na přeboru Moravy v Opatově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz