Šponar závodil v Dalečíně na Novamotocross cupu

19.06.2020 09:40

     Páťa Šponar je jeden z nejhouževnatějších jezdců našeho týmu a nic pro něj není překážka. I přes to, že má v Dalečíně z některých pasáží respekt, na závody tam jede a vždy se těší! A jak se mu tentokrát dařilo? Přečti si v článku! :-)

Datum závodu :

13.6.2020

Název podniku :

Nova Motocross Cup

Kategorie :

Licence

Celkové umístění : 

10.místo

 

    "Trať v Dalečíně mám i přes její obtížnost rád, protože je vždy kvalitně připravená. Počasí bylo také fajn, na závody jsem se tedy těšil. V tréninku jsem si trať spíše zkoušel, z některých pasáží mám celkem respekt, např. z proskakováků v lese. V kvalifikaci se mi následně povedl zajet čas na 10. místě, ale výkonnostně jsem měl na víc. Nemohl jsem se nějak dostat do tempa. Před první jízdou mě čekalo velmi nemilé zjištění. V čekačce mi pozorný přihlížející zaklepal na rameno, aby mě upozornil, že mám prázdnou zadní gumu. Fofrem jsem letěl zpět k autu, kde mi ten stejný borec pomohl zadní kolo vyměnit. Tak rychlou výměnu jsem nikdy nezažil! A chtěl bych mu touto cestou moc poděkovat! Na start jsem dorazil díky tomu včas. Trať nám také cca půl hodiny před jízdou brutálně pokropil asi 10-minutový "deštík", takže všude stály kaluže vody. Na rozmáčené trati mi to v 1 jízdě moc nešlo, avšak i díky pádům soupeřů a technickým problémům jsem ještě kolo před koncem držel 8. místo. V posledním kole jsem se však propadl na 9. místo na úkor Jakuba Kotoučka. Na 2. jízdu byl již povrch ideální. Celkem se mi povedl start a po pár kolech se moje pozice ustálila na 7. místě. Byla zhruba polovina závodu a já se pomalu chystal na pokus získání 6. místa na úkor Tomáše Riedla, když mi v dolíku za proskakováky u lesa v hlubokých kolejích sjela noha ze stupačky a já si šlápl do koleje, přičemž mi nohu trefila ještě stupačka. Skrz bolest jsem nemohl pokračovat a ještě to kolo jsem odstoupil. Celkově nakonec 10. místo." vyjádřil se k závodu Páťa.

1. místo: Petr Michalec

2. místo: Dominik Procházka

3. místo: Vít Stránský

Fotogalerie: Šponar závodil v Dalečíně na Novamotocross cupu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz