Šponar závodil v Kostelci nad Černými lesy

20.05.2022 13:03

    Patrik Šponar vyrazil na závody Jiromoto cupu, necítil se v příliš dobré kondici a ani mu nesedla trať. Organizace závodu však byla skvělá. Více v článku.

Jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

7. 5. 2022

Název podniku :

Jiromoto Vysočina cup
Kostelec nad Černými lesy

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

7.místo

   

     Na trati v Kostelci jsem nikdy nebyl, mám to totiž dost daleko. Nevěděl jsem tedy, co od tratě čekat, jen jsem dle fotek a informací na FB postřehl, že se trať přestavěla a jezdí se v opačném směru.
    Současně jsem na závody nejel v úplně dobré kondici, od úterka mě bolelo břicho na pravé straně, do toho únava, na sobotu málo spánku a na závodech se přidaly střevní potíže. Je to samozřejmě věc názoru, sto lidí sto chutí, jak se říká, ale mě osobně tato trať absolutně nesedla. Nelíbila se mi snad ani jedna pasáž na trati, prostě hrůza a děs. Na celé trati jen jedna lavice, která byla ještě úplně „zprasená“. Na jednu stranu neskutečně dlouhé roviny, na druhou stranu zatáčky utáhlé o 180° a některé i odkloněné. Místy tvrdka, místy hromady prachu, rozbité neskutečně. Vůbec mi to nešlo a byl jsem z toho nešťastný.
    Tomu nakonec odpovídal měřený trénink, kde jsem obsadil 7.místo.
    Vyzdvihnout ale musím zázemí trati – depo, stánky, prostředí, organizaci, fakt pecka. Do první jízdy se povedl start na 2.místě za Jirkou Klejchem. Možná to bylo i zapnutou kontrolou trakce, protože mi to tolik nehrabalo a neklouzalo. Hned v prvním kole mě jeden ze soupeřů předjel, avšak chvíli poté nepěkně upadl. Hned poté mě však předjel Jaroslav Chromý. Na 3.místě jsem jezdil několik kol, než se přeze mě dostal Jindřich Musil. Poté jsem za sebou několik kol držel Jaromíra Pavlíka, který mě překonal 2 kola před koncem skrze zablokování kolečkářem. Na 5.místě jsem už dojel do cíle.
    Do druhé jízdy start opět dobrý, ale nedobrzdil jsem zatáčku a propadl se z 2. na 4.místo. V následujících 3 kolech jsem se propadl na 6.místo a po pár kolech ještě o místo dozadu. Nějak jsem neměl sílu a motorka mě hrozně utahala, poté mi došlo že jsem si na 2.jízdu vypnul kontrolu trakce. Za jízdy jsem ji zapnul a bylo to následně trochu lepší. Do cíle jsem dojel na 7.místě, na tom jsem skončil i celkově.
    Ze závodů jsem neměl vůbec dobrý pocit a spíš jsem je přežil a protrpěl. Snad to bude příště lepší.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Jiří Klejch
2. místo: Jaroslav Chromý
3. místo: Jindřich Musil

Fotogalerie: Šponar závodil v Kostelci nad Černými lesy

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz