Šponar závodil v Opatově na Meteorit cupu

20.07.2021 14:34

    Patrik Šponar závodil na Meteorit cupu v Opatově. Více v článku.

jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

27.6.2021

Název podniku :

Meteorit cup – Opatov

Kategorie :

Open – MX1

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Na závody do Opatova jedu vždy rád, trať je to pěkná a mám ji blízko. Povrch byl ideálně nakropený a upravený – žádné bláto, drážky tak akorát. I přes to se mi ale nepodařilo zajet v kvalifikaci rychlé kolo.
    Po startu první jízdy byla hned v zatáčce hromadná kolize, kde zůstalo asi 5 jezdců. Někteří rychlejší mě ihned předjeli, jiní zase odstoupili pro poruchy motorek. Celý závod jsem si držel víceméně svoji pozici, kdy za mnou opodál jezdil týmový kolega Martin Stojar, ze spojené kategorie MX2. V posledním kole na mě dotáhl zezadu vše dohánějící Lukáš Pluháček a na lavici před cílem mě předjel. A aby toho nebylo málo, ještě jsem v poslední zatáčce netrefil kolej a upadl. To už mě předjel i Martin Stojar.
    Start do druhé jízdy mi nevyšel a pohyboval jsem se na chvostu. V podstatě od začátku jsme jeli v hloučku se Stojarem, Berounem, Vysloužilem a Schneiderem. Martina Stojara jsem předjel, ale ten mi to hned při mé chybě vrátil.  Následně, opět při mém chybování, mě předjel i Beroun a zbytek skupiny se odtrhl. Berouna se Stojarem jsem alespoň sledoval a udržoval si stejný odstup. Pak přišel Stojarův pád, což byla moje šance na vylepšení pozice, jenže moje síly už byly na pokraji a i Beroun se ztratil z dohledu. Na pozici jsem již závod dokončil.
    Rád bych poděkoval týmu REGION RACING za podporu. Děkuji všem, kdo mě přijeli podpořit přímo na závody – moji přítelkyni s jejím kamarádem a svým kamarádkám z práce. Alešovi a Kamče děkuji za fotky. Závěrem bych rád popřál brzké uzdravení týmovému kolegovi Martinovi, který se na těchto závodech zranil.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Dominik Procházka
2. místo: Roman Hastík
3. místo: Tomáš Kaňkovský

Fotogalerie: Šponar závodil v Opatově na Meteorit cupu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz