Standa Řezáč: "very gut vetr tudej"

13.06.2022 08:43

    Na bahnitém závodě v Trutnově závodil i Patrik Šponar. Nejdřív se mu sem kvůli počasí a jiným důvodům moc nechtělo, nakonec se ale přemluvil. V článku si přečti, co o náročných podmínkách na trati Patrik řekl.

Jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

4. 6. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup - Trutnov

Kategorie :

Licence

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Do poslední chvíle jsem přemýšlel, zda vůbec na závody pojedu. Mám to dost daleko, počasí moc nepřálo a pravděpodobně ještě nějaké závody Nova cupu vynechám, tedy celkové pořadí je dost nejisté. Nakonec jsem se v 10 hodin dopoledne hecnul a na závody vyrazil.
    I přes častý déšť vypadala trať celkem slušně. V tréninku nám sice sprchlo, ale povrch byl docela ideální. Spousta lidí to sice viděla jinak, ale můj pohled asi dost ovlivnily Prachovice, které jsem odjel minulý týden. Tady to proti tomu bylo zlatý.
    Do kvalifikace se mi povedl holeshot, potom jsem snad 3 kola všechny za sebou vodil (chápej všechny brzdil). Jezdci za mnou si prohazovali pozice. Když se potom jednomu podařilo mě předjel, začal jsem kupit chyby, a nakonec se propadl postupně až na 7. místo. Za mě však dobrý.
    Do první jízdy byl můj start naopak bídný, až 8. místo. Většinu závodu jsem jel za Ondřejem Švaralem, kterého se mi povedlo pár kol před cílem předjet. Jaroslav Patra spadnul a tím mi daroval další pozici. V cíli tedy 6. místo.
    Do druhé jízdy byl start lepší, myslím cca 4. místo, ale ne na dlouho. Chvíli jsem pak jezdil na 6. místě, než mě překonal Martin Brádka. Za sebou jsem pak opět držel Ondřeje Švarala, který však následně podlehl tlaku Jana Polanského – a ten mě poslední 2 kola před cílem dost slušně proháněl a několikrát málem předjel. Trochu mi pomohlo, že místy byla trať jednokolejka. V cíli tedy nakonec 7. místo s pěkným soubojem na závěr.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Jiří Klejšmíd
2. místo: Filip Plšek
3. místo: Martin Ludvík

 

Fotogalerie: Standa Řezáč: "very gut vetr tudej"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz