Štěpánková odjížděla z Ledče zklamaná

15.09.2021 14:47

    Vendy Štěpánková závodila na krajském přeboru v Ledči nad Sázavou. Od svého výkonu však očekávala trochu víc. Dále v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

4. 9. 2021

Název podniku :

SMS Pardubice - Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

ženy

Celkové umístění: 

2. místo

 

    V sobotu 4. září jsem odjela závody SMS Pardubice v Ledči nad Sázavou. V ženské kategorii jsme byly jen dvě, protože se ve stejný den jelo mmčr juniorů a žen v Kaplici. To byl také jeden z důvodu, proč nás přiřadili ke kategorii 85 ccm, kde bylo přihlášeno méně jezdců.
    Trénink proběhl v pohodě. V kvalifikaci jsem stihla zajet jen dvě rychlá kola a vyjela si 14. místo a v ženách 1. místo o pár setin vteřiny. Bylo tedy jasné, že start rozhodne.
    Start do první rozjížďky jsem si zkazila ještě před spadnutím roštu, kdy mi předčasně cukla ruka na spojce a moje reakce byla potom pomalá. Se svým výkonem na motorce jsem potom nebyla vůbec spokojená. Celkově mi to vyšlo na druhé místo v ženách. Do druhé rozjížďky už jsem odstartovala lépe, ale jízda se pak táhla v dost podobném duchu jako ta první, i když jsem pár závodníků udržela za sebou. Celkově mi to dalo opět na druhé místo v ženské kategorii. Ze závodů jsem byla zklamaná, protože jsem doufala, že budu schopná se soupeřky udržet a konkurovat jí. Nakonec se mi to prostě nepodařilo.
    Chtěla bych poděkovat Region racing teamu za podporu. Dále příteli a Milanovi Páchovi za práci mechaniků, a speciálně Viktorovi Špačkovi za jeho chytré a určitě užitečné rady ohledně mých soupeřů :).

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Dominika Hejdová
2. místo: Vendula Štěpánková (REGION RACING s.r.o.)
3. místo:

 

Fotogalerie: Štěpánková odjížděla z Ledče zklamaná

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz