Štěpánková poprvé startovala na MMČR

09.07.2021 17:19

    Jako tým jsme neuvěřitelně nadšení a smekáme klobouk! Vendy Štěpánková poprvé ve své motokrosové kariéře startovala na Mezinárodním mistrovství motokrosu juniorů a žen. Přečti si v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

19.6.2021

Název podniku :

MMČR juniorů a žen Jinín

Kategorie :

ženy

Celkové umístění: 

23. místo

 

    Počasí bylo od rána opravdu nevlídné. Všechny nás sužovala obrovská vedra, kdy teplota dosahovala vysoko nad 30°C. Moje pocity před samotným závodem byly různé. Snažila jsem se na něj nahlížet jako na jakýkoli jiný podnik, ale přeci jen jsem trochu nervozity pociťovala.
    V tréninku ani v kvalifikaci jsem se nemohla vůbec dostat do tempa a na motorce jsem se necítila vůbec dobře. I přes ideální povrch jsem si byla v hodně místech trati dost nejistá. Nakonec jsem si vyjela poslední čas s docela velkou ztrátou na předposlední závodnici.
    Start do prvního závodu se mi nepovedl. Reakce asi nebyla špatná, ale po spadnutí roštu jsem zbytečně ubrala plyn, abych se nesrazila se závodnicemi vedle mě. Musím uznat, že na startech budu muset dost zapracovat. V druhé zatáčce jsem se pohybovala okolo posledních pozic. Celý závod jsem potom bojovala o předposlední místo. V polovině jízdy mi ale začaly docházet síly, dost jsem chybovala a závodnice přede mnou se mi vzdálila. Moje tempo zpomalilo a já jízdu dokončila na předposledním místě po pádu jedné z holek, tedy na 21. pozici.
    Start do druhé rozjížďky se odehrál podobně jako v té první. Reakce byla dobrá, ale opět následovalo zaklapnutí plynu. V druhé zatáčce už to ale pro mě vypadalo lépe. Po startu totiž popadalo/došlo k hromadnému pádu několika závodnic a k tomu jsem se dokázala i prodrat před několik dalších. V tu chvíli mě to dost namotivovalo a konečně jsem se cítila dobře a začala jsem trochu riskovat. Přede mnou jela závodnice, která měla podobnou rychlost jako já, takže jsem ji chtěla také předjet. Často jsem ji ale dojela, a pak jsem udělala nějakou chybu, která mě opět zpomalila. K tomu se přidal stres z toho, aby mě nepředjely holky za mnou. Proto jsem se tlačila stále víc a víc a skoro ke konci závodu mi v jedné zatáčce podjelo zadní kolo a já skončila na zemi. Holky byly překvapivě docela daleko za mnou, tak jsem motorku rychle posbírala a chtěla pokračovat dál. Pak jsem ale zjistila, že mám opět zlomenou moji nešťastnou páčku spojky, což už mi nedovolilo pokračovat. Docela mě to mrzí, protože jsem byla na dosah bodů a jízdu jsem mohla dokončit okolo 16. místa.
    Celkově jsem tedy zakončila závod na posledním 23. místě bez bodů.
    Celkově jsou moje pocity kladné. Neměla jsem vůbec žádné očekávání a hlavně jsem se nechtěla dopředu zbytečně znervózňovat. Po kvalifikaci a první rozjížďce jsem zjistila, že je konkurence docela vysoká, a že se budu muset o něco víc snažit. Přišlo taky zklamání, které mi však vynahradila druhá jízda, se kterou jsem, než jsem spadla, byla opravdu spokojená. Chtěla bych poděkovat REGION RACING teamu a hlavně příteli, který se mnou tento šílený den absolvoval a opravdu moc mi pomáhá.

Text: Vendula Štěpánková

    Máme obrovskou radost, když se naši jezdci posouvají kupředu a ještě víc máme radost, když to dotáhnou až na Mezinárodní mistrovství ČR.
    Vendy, děkujeme za Tvou houževnatost. Děkujeme za Tvé sportovní výkony na motorce i mimo ni. Děkujeme za Tvou reprezentaci a děkujeme za Tebe!
Tým RR

Fotogalerie: Štěpánková poprvé startovala na MMČR

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz