Štěpánková si připisuje další body v mistráku

26.08.2021 08:03

    Vendy Štěpánková odjela svůj další závod mezinárodního mistroství juniorů a žen. Z Karlína si přivezla pár dalších mistrovských bodů. Více v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

31. 7. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Vílanec

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

-



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/pres-riditka-rovnou-do-sanitky/

Datum závodu :

24. 7. 2021

Název podniku :

Batti Mx cup Trutnov

Kategorie :

MX1

Celkové umístění: 

5. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/vita-spacek-poprve-na-batti-mx-cupu/

Datum závodu :

24. 7. 2021

Název podniku :

Batti Mx cup Trutnov

Kategorie :

MX1

Celkové umístění: 

5. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/vita-spacek-poprve-na-batti-mx-cupu/

Datum závodu :

24. 7. 2021

Název podniku :

Batti Mx cup Trutnov

Kategorie :

MX1

Celkové umístění: 

5. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/vita-spacek-poprve-na-batti-mx-cupu/

Datum závodu :

1.8. 2021

Název podniku :

MMČR – Dalečín

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

17. místo



Více zde: https://www.region-racing.cz/news/dalecinska-trat-jako-nocni-mura/

Datum závodu :

7. 8. 2021

Název podniku :

MMČR juniorů a žen Karlín

Kategorie :

ženy

Celkové umístění: 

15. místo

 

    V sobotu 7.srpna jsem odjela svůj třetí závod v rámci mmčr juniorů a žen v Karlíně u Čejče. S účastí už to bylo lepší než na minulých závodech v Rudníku. Do ženské kategorie se sjelo 21 závodnic. V Karlíně to pro mě byla premiéra, ale na závody jsem se těšila.
    V tréninku jsem si trať najížděla. Jelo se mi dobře a jízda mě bavila. Stále jsem si byla na pár místech nejistá a v kvalifikaci se mi nepodařilo zajet rychlé kolo. Nakonec jsem měla ztrátu 3 vteřiny na předposlední závodnici.
    Po startu první rozjížďky jsem se pohybovala okolo posledního místa. Po pár kolech ale došlo k pádu a zranění jedné z holek, kdy bylo nutné zastavit závod. Poté se čekalo na přílet vrtulníku a po kropení trati se první závod opakoval. Asi mi to hrálo do karet, protože se mi na blátě jede o něco lépe než na vyschlé trati. Po opakovaném startu došlo k hromadnému pádu, kterému jsem se úspěšně vyhnula a pokračovala dál. Během závodu jsem viděla hodně pádů, díky čemuž jsem se posouvala dopředu. Postupně mě ale většina rychlejších holek předjela, ale to se dalo čekat. Čtyři závodnice jsem ale udržela za sebou a do cíle dojela na 16. pozici. Pro mě to byl úspěch, z kterého jsem měla velkou radost.
    Do druhých rozjížděk už pořadatel trať nekropil, takže se vyjelo dost vyschlých ploten, na kterých se mi moc dobře nejede. Po startu došlo k chybě 2 holek, které jely podobně rychle jako já. Celý závod jsem je dokázala udržet za sebou. Během rozjížďky spadla ještě jedna soupeřka a já tedy opět projížděla cílem na 16. místě.
    Celkově jsem se umístila na 15. pozici a připisuji si dalších 10 bodů do šampionátu. Děkuji za podporu Region racing teamu a opět hlavně příteli, který má na mém výsledku velký podíl. Závody jsem si moc užila. Bylo to skvělý.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Kapsamer Elena
2. místo: Schnelzer Sarah
3. místo: Simonová Lucie

Fotogalerie: Štěpánková si připisuje další body v mistráku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz