Štěpánková si přivezla první letošní pohár!

30.08.2021 18:12

    "Pro mě to byl další podařený závod, za který jsem moc šťastná", řekla Vendy Štěpánková o závodě Meteorit cupu v Trnávce. Více si přečti v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

22. 8. 2021

Název podniku :

Meteorit cup – Městečko Trnávka

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

1. místo

 

    V neděli 22. srpna jsem se zúčastnila závodů Meteorit cupu, které se konaly v Městečku Trnávka. Ještě nikdy jsem tam nebyla, ale hodně jsem se těšila. Profil tratě se mi líbil a docela mi sedl, horší to bylo s připraveností. Pořadatel ani trať nenaoral a už v tréninku se prášilo. Celkově i organizace závodů podle mě neodpovídala tomuto seriálu...o práci některých mávačů radši ani psát nebudu. V kvalifikaci jsem stihla jen dvě rychlá kola a vyjela jsem si celkově 9. místo a v ženách 1. místo. Se startem do úvodní rozjížďky jsem byla spokojená. V první zatáčce jsem se pohybovala na předních pozicích a závod potom probíhal celkem bez komplikací. Trať byla ale už dost rozbitá a plná vymlácených děr. Ke konci mně začaly docházet síly, takže jsem dost zvolnila svoje tempo a čekala na šachovnici.
    Start do druhé rozjížďky se mi moc nepovedl. Hned po spadnutí roštu se mi zvedlo přední kolo a já ubrala plyn. K tomu jsem v polovině prvního kola zaváhala v lesní části tratě a spadla v koleji. Hodně mě to zdrželo a než jsem se z tohoto místa vyškrábala, všichni mě předjeli. Pak přišla stíhací jízda z posledního místa, kterou jsem si moc užila, i když jsem zažila dost dalších krizovek. Nakonec jsem si obhájila první místo v ženách, kdy se mi podařilo předjet všechny moje soupeřky.
    Celkově jsem se umístila na prvním místě v ženské kategorii a vybojovala si svůj letošní první pohár. Za podporu chci poděkovat REGION RACING teamu, dále potom rodině, kamarádům a příteli. Pro mě to byl další podařený závod, za který jsem moc šťastná.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Vendula Štěpánková (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Kamila Škrabálková
3. místo: Klára Černá

Fotogalerie: Štepánková si přivezla první letošní pohár!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz