Štěpánková si vybojovala první mistrovské body

04.08.2021 16:13

    Vendy Štepánková se znovu postavila na start MMČR juniorů a žen. Z Rudníku si přivezla první mistrovské body. Přečti si v článku o průběhu závodu.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

17.7.2021

Název podniku :

MMČR juniorů a žen – Rudník

Kategorie :

Ženy

Celkové umístění: 

15. místo

 

    Na závody jsem jela se smíšenými pocity. Zdejší trať se mi docela líbí, ale měla jsem poměrně velké obavy z hlubokých kolejí a z nevlídného počasí, které nám hrozilo. Ohledně počasí jsem očekávala to nejhorší, hlásili totiž silné bouřky. Nakonec to tak špatné nebylo a povrch tratě se po celý den držel v docela dobré kondici.
    Před tréninkem nám zapršelo, takže se mi ráno vyjíždět na trať moc nechtělo, ale nakonec mě jízda hodně bavila. Bylo k vidění dost pádů a já jsem byla prý první, kdo si ustlal v blátě, které se po dešti vytvořilo. V tréninku jsem si vyjela 13. místo. Z výsledku jsem byla celkem překvapená, protože jsem nijak zvlášť rychle nejela a ani se o to nesnažila, takže spokojenost.
    Kvalifikace u mě probíhala relativně dobře. Jízdu jsem dokončila s 15. místem. Myslím, že to mohlo dopadnout i lépe, ale v rychlých kolech jsem často dělala zbytečné chyby, které mě zpomalovaly. Pak přišly závodní rozjížďky, v kterých se mi vůbec nedařilo.
    Start do první jízdy mi klasicky nevyšel, a pak následovalo spoustu hloupých chyb. Do cíle jsem dojela na 16. místě. Druhý závod probíhal dost podobně. Tentokrát jsem ale neměla ani chuť závodit a posledních deset minut jsem si už jen přála, aby mi zamávali šachovnicí. Do cíle jsem dojela na 15. pozici absolutně vyčerpaná a bez energie. Celkově mi závody vyšly na 15. místo a s tím jsem si načetla prvních 11 bodů v šampionátu.
    Celkově se svým výkonem nejsem spokojená. V tréninku a kvalifikaci jsem byla v klidu, ale pak přišly závodní rozjížďky a na mě zapůsobila nervozita a dělala jsem jednu blbost za druhou...
    Na další závod se chystáme opět na MMČR juniorů a žen do Karlína u Čejče, tak snad už se bude trochu víc dařit i v jednotlivých rozjížďkách. Děkuji týmu REGION RACING za podporu a mému příteli za velkou pomoc a trpělivost, protože to se mnou není vůbec jednoduchý.

Text: Vendy Štěpánková

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Elena Kapsamer
3. místo: Jana Antošová

 Foto: Alex Skoczek, MX PRO FOTO 

Fotogalerie: Štěpánková si vybojovala první mistrovské body

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz