Štěpánková ukončila sezónu v Bělé

07.11.2021 15:09

    Vendy Štěpánková vyrazila na poslední závod seriálu Meteorit cup, kterým také uzavřela svojí letošní sezónu. Jak se jí v Bělé u Jevíčka závodilo a jaké celkové umístění si odtud odvážela? Dočteš se v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

17. 10. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Bělá u Jevíčka

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

2. místo

 

    V neděli 17. října jsem se zúčastnila posledního závodu ze seriálu meteorit cup v Bělé u Jevíčka. Nikdy před tím se mi nenaskytla možnost na této trati jezdit, takže jsem byla zvědavá. První dojmy z terénu nebyly nic moc a trať mi moc nesedla.
    Během tréninku nás ještě trápila ranní zima, kdy se teplota držela nízko nad nulou. Byla jsem ztuhlá a ani motorce se moc nechtělo. V kvalifikaci už se situace o něco zlepšila a já si zajela 12. čas a v ženách 1. místo.
    Start do úvodní rozjížďky se mi moc nepovedl a v průběhu prvního kola jsem se několikrát málem srazila s ostatními jezdci. Vysněným cílem bylo urvat první místo z holek. Se svou soupeřkou jsme se dvakrát navzájem předjely, ale já jsem z tohoto souboje vyšla opět neúspěšně. Je to pro mě frustrující situace, protože se to samé neustále opakuje každým závodem. Jakmile mi předjetí vrátila, po chvíli jsem ztratila chuť a zvolnila tempo. Ke konci jízdy však i ona lehce zpomalila, takže se mi vrátila motivace a já zrychlila. Bohužel do konce rozjížďky zbývaly asi 3 kola, takže jsem dojela druhá z holek a celkově na 13. pozici.
    Start do druhé rozjížďky vypadal o něco lépe, ale pořád nic moc. Cíl zůstával stejný. Tentokrát jsem však už od začátku jezdila jako druhá. Nechtěla jsem se však soupeřky pustit a snažila jsem se držet jejího zadního blatníku. V druhé polovině mi ale snahu překazil pád, kdy mi podklouzlo přední kolo. Motorka mi naštěstí nechcípla, a tak jsem mohla pokračovat hned dál. Chvíli jsem byla ale lehce zmatená a bolela mě hlava. Do cíle zbývalo jen pár kol, tak jsem tedy jen dokroužila a jízdu dokončila opět na druhém místě z holek a celkově na 11. místě. V úplném hodnocení v dámském poháru za letošní rok jsem se umístila také na druhém místě.
    Tímto závodem uzavírám svou letošní sezónu, takže bych chtěla poděkovat Region racing teamu za celoroční podporu. Dále děkuji rodině a kamarádům. Největší poděkování patří ale příteli, který mi byl vždy ochoten pomoct a byl mi oporou ve všech mých závodech. Děkuju.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Ivana Palacká
2. místo: Vendula Štěpánková (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Kamila Škrabálková

 

Fotogalerie: Štěpánková ukončila sezónu v Bělé

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz