Štěpánková: "Užívala jsem si každou vteřinu na trati"

23.06.2021 11:28

    První závod letošní sezóny proběhl u Vendy Štěpánkové relativně bez větších komplikací. Na trati si užívala každou vteřinu. Více v článku.

Jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

Nova motocross cup Trutnov

Kategorie :

13 – 20 let

Celkové umístění: 

21. místo

 

    Na závody jsem se moc těšila, byl to přece jen po delší pauze první hobby závod sezóny. Celý den mě jízda moc bavila a užívala jsem si každou vteřinu na trati. Cílem úvodního podniku bylo dojet v celku a bez zranění. Poslední dobou jsem totiž při trénincích pravidelně a často padala, což může dosvědčit nespočet zlomených páček spojky.
    Trénink probíhal celkem v klidu. Na trati bylo sice bláto, ale s tím jsem počítala a tomu přizpůsobila i samotnou jízdu. Spíše jsem kroužila a načítala si terén. Taky jsem se postupně odhodlávala ke zdolání dvojáku v zadní části tratě a v kvalifikaci jsem ho už celkem v pohodě skákala. 
    Start do prvního závodu se mi vůbec nepovedl. V průběhu jízdy však popadalo pár jezdců a to mě posunulo o kousek dopředu. V samotném závěru jsem se dostala ještě za jednoho jezdce. V posledních zatáčkách se mi ale nechtělo zbytečně riskovat pád, takže jsem dojela na 19. místě.
    Před druhou rozjížďkou mě nemile překvapil organizační tým závodu. Nedošlo totiž ke kontrole, zda jsou všichni jezdci připraveni ke startu. Když jsem najížděla na startovní rošt s vypnutým motorem, už byla zvednutá tabule s číslem 15. Rychle jsem nakopla motorku a spolu s ostatními tak nějak vystartovala. Jenže to jsem si neuvědomila, že nemám nasazené brýle. Takže jsem byla na konci startovní rovinky nucená zastavit a nasadit si je. To už ale ostatní jezdci projížděli asi třetí zatáčkou. Zapůsobila na mě nervozita a já se vyburcovala k agresivní jízdě. Ke konci závodu jsem začala stahovat poslední jezdce, ale předjet se mi je nepodařilo. Sice jsem dělala hrozně moc chyb, ale tento útočnější způsob jízdy mě určitě posunul zase o kousek dál...I přes horší umístění jsem byla s druhou jízdou spokojená. Dokončila jsem ji na 20. pozici.
    Za mě můžu říct, že první závod dopadl, i přes pár nepříjemností, dobře. Domů jsem odjížděla šťastná a už teď se těším na další závodní víkend. Hrozně mi to chybělo...
    Nakonec bych chtěla poděkovat za podporu týmu, rodině, přítelovi a kamarádům.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Jaromír Vondruška
2. místo: Aleš Klimeš
3. místo: Matěj Holub

Foto: archiv Vendy Štěpánkové, Lukáš Jandejsek, Lucka Hendrychová

Fotogalerie: Štěpánková: "Užívala jsem si každou vteřinu na trati"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz