Štěstí v neštěstí pro Šponara

03.09.2021 18:49

    Patrik Šponar se zúčastnil Nova cupu v Klášterci nad Orlicí. Z druhé rozjížďky ho však vyřadila vada techniky. Více se můžeš dočíst v článku.

jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

28. 8. 2021

Název podniku :

Nova cup – Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Licence

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Kvůli sobotnímu deštivému počasí se mi na závody do Klášterce vůbec vyrážet nechtělo. Kdybych se nesnažil odjet celý Novacup pro celkové pořadí, ani bych nikam nejel.
    Na trénink ještě byla trať celkem sjízdná, i když více méně jednokolejka. V kvalifikaci se podmínky lehce zhoršily a začalo mírně mrholit. Do jednotlivých rozjížděk však začalo pršet celkem solidně a ze závodů se stal spíše souboj o to, kdo neupadne a zvládne dojet do cíle.  
    Start do první jízdy se mi moc nepovedl. Jelikož jsme byli spojení s Hobby 33-44 let, zamotal jsem se po startu mezi pomalejší jezdce. Po prokousání se mi nedařilo předjet Michala Čiháčka z kategorie Hobby. Trať byla jednokolejka a přiblížit se za někoho znamenalo muset ihned zahazovat trhačku. Po dvou marných kolech jsem jej nechal odjet a snažil se vůbec dokončit jízdu. Motorka byla stále více obalená, pořád víc pršelo a trať byla stále víc nesjízdná. Nakonec z toho bylo bez pádu 5. místo.
    Na seřadišti před druhou jízdou jsem zjistil, že soupeř v celkovém pořadí o 1. místo, Pavel Křížek, do druhé jízdy vůbec nenastoupil. Cílem tedy bylo alespoň dojet. Start do druhé jízdy byl lepší, Čiháček byl ovšem opět přede mnou. Tentokrát jsem jej překonal rychleji. Jelikož už nepršelo, jelo se mi alespoň trochu lépe. Zhruba ve 3. kole pro mě však závod skončil. Vylítaly mi šrouby z rozety zadního kola, spadl řetěz, zničil náboj kola a zasekl se u řetězky. Se štěstím v neštěstí se to stalo alespoň hned vedle depa. Tlačit motorku až někde zespodu tratě by byla katastrofa.
    Skrze odstoupení soupeřů z toho nakonec bylo i tak celkově 5. místo.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Josef Novák
2. místo: Jindřich Musil
3. místo: Martin Ludvík

 

Fotogalerie: Štěstí v neštěstí pro Šponara

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz