Stojar a jeho víkend plný závodů

20.06.2020 21:35

    Martin Stojar není žádný troškař a za jeden víkend startoval hned na dvou podnicích. A jak to zvládl? Dočteš se v článku.

Datum závodu :

13.6.2020

Název podniku :

MMČŘ Juniorů

Kategorie :

125 2T

Celkové umístění : 

20.místo

 

MMČR Juniorů – Jinín

    "Trať byla dobře nachystaná. Po předchozích deštích byla rozměklá a brzy se vyjely hluboké drážky. V tréninku se mi nepovedlo zajet rychlé kolo a byl z toho 20 čas. Po trénincích už byla trať hodně rozbitá. Závodu se zúčastnilo 29 jezdců nejen z České Republiky, ale také z Maďarska, Rakouska nebo Slovenska. Od startovacího roštu jsem to v obou rozjížďkách odpálil dobře,ale v prvních zatáčkách jsem se nechal zavřít a do prvního kola jsem najížděl okolo 25. pozice. Postupně jsem se propracovával dopředu a obě jízdy jsem zakončil na 19.pozici. Z Jinína jsem si odvezl 4 body." vyjádřil se k mistráku Martin.

 

1. místo: Petr Rathouský

2. místo: Martin Venhoda

3. místo: Bence Pergel

 

Datum závodu :

14.6.2020

Název podniku :

Chalupa Cup

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění : 

6.místo

 

Chalupa Cup – Dolní Heřmanice

    "Po sobotním závodě MMČR v Jiníně jsme přejeli na první závod Chalupa cupu v Dolních Heřmanicích. První rozjížďka probíhala na blátě. Start se mi celkem povedl a vyhnul jsem se kolizím v první zatáčce. Na konci prvního kola jsem byl na 5. pozici, ale těsně přede mnou upadli dva jezdci a já jsem spadl přes jejich motorky.  Ty se nám zamotaly do sebe a než jsme je vyprostili, tak jsem měl skoro kolo ztrátu. Závod jsem však nevzdal a nasadil jsem stíhací jízdu. V cíli z toho bylo 7. místo. Start do druhé jízdy už nebyl tak dobrý,ale vše probíhalo výborně a do cíle jsem dojel jako pátý. Celkově mi daly body na šesté místo." řekl Martin.

 

1. místo: Stanislav Nováček

2. místo: Adam Straka

3. místo: Ondřej Vorel

Fotogalerie: Stojar a jeho víkend plný závodů

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz