Stojar bojoval o první místo s polským závodníkem

30.07.2020 12:31

    O nejmenovaném polském závodníkovi jsme tu už slyšeli. Tentokrát s ním v Dalečíně na Chalupa Cupu bojoval Martin Stojar. Byl to boj o první místo! Jak to dopadlo? Více v článku.

Datum závodu :

25.7.2020

Název podniku :

Chalupa Cup

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění : 

1. místo

 

    "Trénink se jel na super povrchu a podařilo se mi zajet asi první nebo druhý čas, v kvalifikaci to vyšlo na druhé místo. Start v první rozjížďce se mi moc nepodařil, vyjížděl jsem asi kolem dvanáctého místa, takže docela hoňka, abych se dostal aspoň do top 5. Ale podařilo se mi nasadit dobré tempo, které jsem udržel až do konce závodu a cílem projel jako první!!! V druhé rozjížďce už byl start o chlup lepší, příjemná osmička. Postupně jsem se propracovával na první místo, o které jsem se pral s polským závodníkem. Podařilo se mi mu ujíždět, ale jezdci, kterým jsme dávali kolo, udělali svoje.Nakonec jsme předvedli pěkný boj o první místo a já vyhrál! Obě rozjížďky mi klepalo ložisko v převodovce, fakt jsem se modlil, aby mi motorka vydržela! Z tohohle závodu mám obrovskou radost, podařilo se mi pokořit šesté místo. :-) Děkuji teamu REGION RACING za podporu." řekl Martin.

REGION RACING děkuje Martinovi za vzornou reprezentaci týmu a gratulujeme k vítězství! :-) Jen tak dál! :-)

1. místo: Martin Stojar

2. místo: Adam Čermák

3. místo: Jakub Budaj

Fotky ze závodu naleznete zde

Fotogalerie: Stojar bojoval o první místo s polským závodníkem

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz