Stres v aprílovém počasí a dvě mistrovství v jeden den?!

22.07.2020 08:33

    Počasí jak na houpačce... Tak to je přesně to, co na supermoto nechceš! A odjet dvě mistrovství v jeden den? Tak to by šlo! Erik Provazník závodil na autodromu ve Vysokém Mýtě. Čti  v článku.

Datum závodu :

19.7.2020

Název podniku :

MMČR SUPERMOTO

Kategorie :

S1

Celkové umístění : 

4. místo

 

    "Trať ve Vysokým Mýtě byla špičkově nachystána. Depo, restaurace, security služba – všechno bylo perfektní! Počasí bylo horším faktorem tohoto víkendu. Déšť, bouřky, slunce, pořád dokola. Takzvaně super počasí na supermoto! Společně s MMČR se jelo rakouské mistrovství, do kterého jsem byl také přihlášený.
    Kvalifikace se jela bez terénu, pouze na asfaltu, protože terén byl plný vody. Po vší snaze jsem skončil na 5.  místě. Výsledek nic moc, ale snažím se s tím vyrovnat. Těším se zítřejší závod, který bude s terénem tak, jak má být a já pojedu tak, jak bych chtěl jet.
    Počasí mi ale nehrálo do karet a těsně před jízdou S1/R1 (první jízda) přišla průtrž mračen. Kanály nestíhaly brát vodu, terén nesjízdný... Takže rychlá změna na mokré gumy a road racing jen na asfaltu za deště může začít! Hrůza! V českém mistráku jsem byl na třetím místě, konkrétní pořadí: Řihák, Vorlíček, Provazník, Sitnianský, Ducháček ----- Překvapivé výsledky :)
    Druhá jízda byla za sucha, ale pouze na asfaltu. Terén pořád plný vody, já stále smutný…ten terén mám fakt rád!  Start se mi moc nevydařil, jel jsem asi šestý. Miloš Řihák přede mnou. Když jsem Miloše docuknul na zadní kolo, začal jsem si lámat hlavu jak ho předjet. Miloš však překvapil celou tribunu. V zatáčce u mechaniků dostal smyk a z motocyklu se odkutálel přímo mě pod kola. Ubírám, uhýbám se mu, jsem rád, že jsem ho nesrazil. Německý Pedro jde lehce na 5. místo před Miloše a mě. To se mi ale vůbec nelíbilo, a manévr jsem Pedrovi hned v další zatáčce vrátil. Nakonec z toho bylo celkové 5. místo, v seriálu MMČR jsem dojel čtvrtý.
    Jelikož chci bojovat o průběžné pozice v MMČR i v Mistrovství Rakouska, byl jsem hodnocený v obou dvou kategoriích a všude jsem byl BRAMBOROVÝ. Rakousko dokonce uděluje poháry do 5. místa, takže jsem za svůj moc nic výkon ještě dovezl pohárek :)  Na další závod se těším a doufám, že se sejdeme na dráze v opět hojném počtu rychlých závodníků." vyjádřil se k závodu Provazník.

 

Záznam ze závodu můžete sledovat dnes 22.7. ve 21:00 na ČT Sport!

1. místo: Petr Vorlíček

2. místo: Milan Sitňianský

3. místo: Miloš Řihák

Fotogalerie: Stres v aprílovém počasí a dvě mistrovství v jeden den?!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz