Stříbrná bedna pro Páchu!

03.06.2020 13:44

    Martin Pácha se věnuje motokrosu kratší dobu, než jiní naši jezdci. Rozhodně nám ale má co ukázat! Mrkni do článku, jak se Martinovi dařilo v Trutnově na prvních závodech letošní sezóny.

    Martin Pácha se věnuje motokrosu od roku 2016, což oproti jiným našim jezdcům není tak dlouhá doba. Martin ale překvapuje nás všechny a možná i sebe! :-) Na letošních prvních závodech předvedl exceletní výkon! My jsme nadšení! Martinovi gratulujeme! Jen tak dál! ;-)

Datum závodu :

30.5.2020

Název podniku :

Nova Motocross Cup

Kategorie :

21-32 let

Celkové umístění : 

2.místo

 

    „Konečně nám začala opožděná sezóna a já se na závody moc těšil. Celý den jsem se cítil skvěle! Na NovaCupu startuji v kategorii 21-32 let, kde se nás v Trutnově za startovní rošt postavilo hned 35 jezdců. Trénink byl trochu více nakropený, ale i tak jsem si ho užíval. Zvykal jsem si na novou motorku a oproti předchozím ročníkům na pozměněnou trať. Jak je u mě zvykem, tak se mi celý den nedařily starty. Vždy jsem vystartoval kolem desátého až patnáctého místa. V kvalifikaci se mi podařilo vybojovat místo třetí. Start do první jízdy byl opět špatný, ale dotáhl jsem to a v posledním kole jsem se dostal na třetí místo.Start do druhé jízdy byl jako přes kopírák, ale dařilo se mi rychle předjíždět ostatní soupeře. V samotném závěru jsem se dostal na první pozici a závod vyhrál! V celkovém hodnocení mi to dalo na druhé místo! S prvními závody jsem moc spokojený, takto začít sezónu se mi ještě nikdy nepodařilo. Moc děkuji za podporu mojí rodině, přátelům a REGION RACING TEAMU,“ vyjádřil se k závodu Martin.

 

1. místo: Jan Rieger

2.místo: Martin Pácha

3.místo: Tomáš Zeman

Fotogalerie: Stříbrná bedna pro Páchu!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz