Tak trochu jiný boj

30.08.2021 19:06

    Víťa Špaček bojoval na závodech Jiromoto cupu v Prachovicích a byl to tak trochu jiný boj. Více v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

21. 8. 2021

Název podniku :

Jiromoto cup – Prachovice

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Po letní pauze jsem se vrátil do sedla, a dokonce stihl i trošku potrénovat. Na závody Jiromoto cupu jsme s partou několika lidí vyrazili už v pátek a já se těšil.
    V sobotním tréninku jsem měl dobrou rychlost, ale cítil jsem velkou únavu.
    Start do úvodní rozjížďky byl povedený, v první zatáčce šesté místo. Jezdec přede mnou mě však velmi potrápil, nedařilo se mi ho předjet. V půlce závodu mi nevyšel jeden skok, špatně jsem doskočil a stálo mě to spoustu sil. Po psychické stránce pro mě tato jízda skončila a jen jsem dokroužil do cíle. Ze svého výkonu jsem byl zklamaný a přemýšlel jsem, jestli vůbec do druhé jízdy nastoupit… Adélka mi však pomohla odstranit potíže, jak psychické, tak fyzické a já se pokusil postavit na start druhé jízdy.
    Druhý start byl skvělý a já jel na 4. místě. Po několika soubojích se mi i dařilo volit dobré stopy, a i přes to, že to bylo v cíli velmi těsné, udržel jsem si 7. místo.
    Výsledek v nejtěžší třídě a velké konkurenci hodnotím kladně. Děkuji přátelům, rodině, přítelkyni Adélce a týmu.

Text: Vít Špaček

1. místo: Tomáš Ptáček
2. místo: Richard Hrdý
3. místo: Ondřej Kufr

Fotogalerie: Tak trochu jiný boj

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz