"Taková malinká srdcovka"

01.10.2022 12:23

    Pavel Kuneš vyrazil na závod dvojic do Mříčné, kam již tradičně jezdí se svým kamarádem Lukášem Kopeckým. Bahno a písek má Pavel rád, takže mu tento závod perfektně sedl. Jak se jim vedlo, se dočteš v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

16. 9. 2022

Název podniku :

Acerbis Mefo CUP - Mříčná

Kategorie :

Dvojice

Celkové umístění: 

49. místo

 

    Na další závody dvojic jsem vyrazil do Mříčné. Už asi půl roku dopředu jsem byl domluvený s kamarádem Lukášem Kopeckým. Když jsem zde jel první závody byl to právě on, který je se mnou absolvoval. Tudíž je to pro nás taková malinká srdcovka.

    Do závodu jsem startoval já. Klasický start mě potěšil, ruce nahoru s motorkou v klidu. Oproti minulému roku, kde se muselo běžet. Před startem nás pořadatel nechal asi 15 minut na dešti srovnané v lajně, což se mně a mým brýlím moc nelíbilo. Proto jsem těsně před startem vyměnil normální brýle za roll-offy, což se poté potvrdilo jako dobrá volba.

    Start se mi klasicky nepovedl. Hned od začátku jsem ale dost předjížděl a Lukášovi jsem mohl předávat okolo 15.-20. místa. Jelikož hodně pršelo, trať se změnila v jedno velké kolbiště a ten kdo neměl ufoukáno, tak prostě nevyjel ani menší kopec. Mně ale tyto podmínky svědčí, mám bahno a písek rád a závody jsem si užil. Spíš jsem jel tréninkově a snažil se jet co nejvíce technicky správně.

    Časy jsem jezdil shodné se špičkou, takže jsem spokojený. Díky Lukášovi za spolujízdu a mému týmu Region racing za podporu v této sezóně, ještě zdaleka nekončíme a jedeme dál.

 

Text: Pavel Kuneš

1. místo: -
2. místo: -
3. místo: -

 

Fotogalerie: "Taková malinká srdcovka"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz