Ten pravý motokros v Trutnově

12.06.2022 08:02

    Počasí na závodech v Trutnově jako vždy nezklamalo. I letos tedy nebyla nouze o bahno a hluboké koleje. Co na to řekl Viktor Špaček a jak se mu tady dařilo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Viktor Špaček

Datum závodu :

4. 6. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup - Trutnov

Kategorie :

Hobby 45 - 54 let

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Do Trutnova jsem se jako vždy těšil. Co se ale oproti minulým ročníkům nezměnilo, bylo i počasí. Jako vždy si počínalo zvláštně. Tento rok to bylo jako na houpačce, kdy chvilku pršelo, a pak zase ne.
    Trošku jsem podcenil trénink, který jsem vynechal. Jel jsem tedy rovnou do kvalifikačního závodu. Dvě kola jsem se nestačil divit, jak hluboké se na trati vytvořily koleje. V kvalifikaci jsem si vyjel 4. místo.
    Musím ale uznat, že mě vlastně všechny jízdy hrozně bavily. Užíval jsem si hluboké koleje a super podklad, kdy se na trati netvořil žádný prach. Prostě ten pravý motokros. Třikrát jsem si vyjel 4. místo a celkově mi to dalo také na 4. místo. Bylo mi ale jedno, jak dojedu, protože mě jízda neskutečně bavila. Navíc v depu panovala s klukama z teamu fajn nálada, takže za mě super den. Děkuji teamu za podporu a těším se na další závody, které se uskuteční za týden v Rudníku.

Text: Viktor Špaček

1. místo: Miroslav Siřínek
2. místo: Petr Mach
3. místo: Michal Kynčl

 

Fotogalerie: Ten pravý motokros v Trutnově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz