Tesárek poprvé startoval na MMČR supermoto

29.05.2022 18:36

    Vojtu Tesárka jsme do teď mohli potkávat na akcích Motoriders. V letošní sezóně se ale rozhodl, že zkusí tu nejvyšší ligu a vydal se na závod MMČR Supermota do Písku. Jak se mu dařilo se dozvíš v článku.

Jezdec: Vojtěch Tesárek

Datum závodu :

15. 5. 2022

Název podniku :

MMČR Supermoto – Písek

Kategorie :

S2

Celkové umístění: 

14.místo

 

    Po zkušenostech z agenturních závodů jsem se rozhodl vyzkoušet i prestižnějsí MMČR, abych porovnal své síly s nejlepšími jezdci supermota ČR a Rakouska. Do poslední chvíle nebylo zcela jasné, jaké třídy se vlastně otevřou anebo neotevřou, a tak jsem se rozhodl udělat si licenci Autoklubu ČR a zúčastnit se v jisté kategorii S2. Vůbec poprvé jsem se ale účastnil závodu, kde byla mimo asfaltové části i část terénní, moc jsem nevěděl, co od sebe čekat. Tréninky i závodní rozjížďky jsme měli spojené s Rakouskou kategorií S3, takže se na trati sešlo opravdu nemalé množství jezdců.
    Při sobotních rozjížďkách jsem začal rovnou tlačit, abych viděl, jak na tom jsem v porovnání s ostatními jezdci a byl jsem i hodně spokojený, neboť jsem se dostal do poloviny tabulky. Podobně jsem se držel ve všech třech volných rozjížďkách. Pak ale došlo na kvalifikaci a já už neměl, kde bych přidal. Zkusil jsem zajet pár rychlých kol, ale už jsem se moc neposunul narozdíl od ostatních, a tak jsem se spokojil s faktem, že budu muset startovat někde z konce startovního roštu.
    V první rozjížďce se mi úplně nepovedl start a nechtěl jsem se s ostatními moc přetlačovat a tak jsem se dostal na celkové 22. místo, kde jsem vydržel celý závod.
    V druhé rozjížďce jsem odstartoval o poznání lépe a většinu závodu jsem se pohyboval na 19. místě, ale při signalizaci modrou vlajkou jsem mimo jezdců vedoucích o kolo pustil i dva jezdce, kteří jezdili doposud za mnou a do konce závodu jsem znovu nenašel místo, kde bych alespoň jednoho z nich předjel. Moje první zkušenost se závody MMČR dopadla skvěle, s výsledkem jsem spokojený.

Text: Vojta Tesárek

1. místo: Evžen Fíla
2. místo: Michal Vlasák
3. místo: Roman Cikánek

Fotogalerie: Tesárek poprvé startoval na MMČR supermoto

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz