To tu ještě nebylo! Pácha a holeshot!!!

31.08.2020 11:36

    Už jsme tu psali o tom, jak byl Martin Pácha první, druhý, třetí... ale i o tom, jak se mu zrovna nedařilo. Tentokrát tu ale máme něco, co tu ještě nebylo... Martin Pácha a jeho první HOLESHOT!!! Více v článku!

Datum závodu :

16.8.2020

Název podniku :

Krajský přebor SMS Moravy-Opatov

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění : 

1. místo

 

    "Po sobotních závodech v Rudníku jsem se přesunul na mou velmi oblíbenou trať, do Opatova. Jel se tu první závod letošní sezóny Krajského přeboru SMS Moravy.
    Ráno byla trať velmi blátivá a vzhledem k tomu, že jsem den předem jel závod, rozhodl jsem se, že trénink vynechám. Pošetřím síly a hlavně motorku. Kvalifikace byla teda spíš taková "okukovačka" a vyšlo to na 4. místo.
    Start do první jízdy… můj první HOLESHOT!!! Z toho jsem měl takovou radost, že jsem lehce usnul na vavřínech a hned v prvním kole se propadl na třetí místo. Oba moji soupeři ale při vzájemném předjíždění spadli, takže jsem měl cestu do cíle značně usnadněnou.
    Do druhé jízdy jsem odstartoval druhý, za Matesem Bockem. Mates měl ale hned v prvním kole ošklivý pád, při kterém si zlomil ruku. Tímto bych mu rád popřál brzké uzdravení!... Raději jsem jel tedy na jistotu, abych dojel. Cílem jsem projel jako třetí, druhý ve své kategorii. Celkově mi to vyšlo na první místo!!!
    Závody jsem si velmi užil a pokud bude příležitost jet zase někdy závodit na SMS Moravy, rád se zúčastním!" řekl Martin.

1. místo: Martin Pácha

2. místo: Zbyněk Novák

3. místo: Adam Skopal

Fotogalerie: To tu ještě nebylo! Pácha a holeshot!!!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz