Tomáš Trávníček poslal zprávu z nemocnice

30.04.2014 14:58

    Text Tomáš "Travex" Trávníček

    "Ahojte. Tak z té velké nudy tady v Hradci písám nějaký ten souhrn z Vysokého Mýta MMČR SM. Během sobotních tréninků jsme neměli sebemenší problém, zajížděli jsme novou Yamahu. Zkoušeli jsme nové nastavení, ale nebylo potřeba něco vymýšlet motorka fungovala na 100% tak jsme to po tréninkách umyli a nachystali na nedělní race. Raní  warm-up jsme jeli bez terénu, pač byl promáčený, tak jsme se jen vozili. Následoval kvalifikační trénink. Nezačal dobře, hned ve třetím kole, když jsem chtěl zajet kolo, tak jsem si v toboganu píchnul řídítko do žeber, tak jsem to chvilku rozdýchával, ale vše ok. Nakonec z toho byl druhý čas za Kejmim. První jízdu jsem odstartoval první a hned na mě začal tlačit Kejmi, který následně chyboval a upadnul, tak už jsem si jen udržoval dostatečný náskok a dojel do cíle první. Druhou jízdu jsem byl natěšen, protože jsem viděl že Kejmi je nabuzený mě předjet a bude to dobrá jízda. Hned ze začátku na mě začal tlačit a zkoušel mě předjet, ale okamžitě jsem mu to vrátil a jel si svou „kochačku“ jenže v posledním kole jsem udělal chybu na lavici před tobogánem, kdy mě chtěl předjet, ale zvolil špatný způsob a skončilo to pádem, který byl úplně nezbytný. Motorka na kaši, kombinéza rozstřihaná. První noc brnění nohou necitlivost. Dnes doktoři zjistili prasklý horizontální obratel. Ale hned jak se postavím, tak se do toho zase obuju na 100%. Děkuju všem, co mě podporují, hlavně rodině!! S pozdravem TRAVEX"

  

Fotogalerie: Tomáš Trávníček posílal zprávu z nemocnice

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz