Tomáš Trávníček startoval v Sosnové na FIM World Championship Supermoto

17.06.2014 14:34

    Text Tomáš "TRAVEX" Trávníček:

    "Tak už jsme zase doma z dalších závodů. Takže něco málo o GP Sosnová:) Zase vše fungovalo, jak mělo, takže jsem si letěl svou pohodu, když jsem to zahodil v prvním tréninku. V druhém kole na cílovce 4plná - dorvaný jak pes ale vše ok. Sednul jsem na to, uklidnil se a nějak to obkroužil :) Kvalda dobrý. Celý den na starých gumách jsme zajeli 7. místo, sice s větší ztrátou, ale taky s velkými rezervami. Tak jsme to vše nachystali na neděli, obuli nové gumy. V první rozjížďce z 5. místa defekt zadního kola. Viděli jsme, že už o celkovou pozici do 5. místa to neklapne. 

    Druhou rozjížďku jsem dostal STOP and GO za předčasný start, takže jsem viděl, že bude sestup z 3 pozice. Rychlé pokračování na 7. pozici a stahování dvou jezdců, ale druhou jízdu jsem nedokončil kvůli poruše. Bohužel nás smůla doprovázela celý víkend, ale i tak jsme spokojeni, že dokážeme držet par kol s továrními jezdci..:) Opět už ležíme zase v přípravě na další závod a snad to bude lepší :) TRAVEX."

Zdroj fotografií: www.facebook.com

Fotogalerie: Tomáš Trávníček startoval v Sosnové na FIM World Championship Supermoto

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz