Touha závodit byla velká

30.10.2022 11:56

    V minulém článku jste se mohli dočíst, co se Mírovi Kučerovi stalo v průběhu dopoledních kategorií na Nova cupu v Třemošnici. Přišlo mu však, že si moc nezajezdil, takže neváhal a přihlásil se i do odpoledních Licencí. Více se dočteš v článku.

Jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

1. 10. 2022

Název podniku :

Nova Motocross cup
Třemošnice

Kategorie :

Licence MX2

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Dopoledne jsem si z důvodu závady moc nezajezdil, tak jsem se přihlásil ještě do odpoledních závodů. Trať byla po obědě dost tvrdá a od ideálního povrchu měla hodně daleko. Musel jsem si na takový povrch chvíli zvykat. V kvalifikační jízdě jsem dojel na 6. místě.

    Do první jízdy jsem odstartoval někde za polovinou startovního pole. Postupně jsem se posouval dopředu, ale i nějaké pozice jsem ztrácel. Do cíle jsem nakonec dojel na 7. místě.

    Před druhou jízdou začalo pršet, takže se povrch tratě na závěr úplně změnil. Dost to klouzalo, takže jsem byl radši opatrnější. Po startu se mi podařilo vyhnout pádům, které vznikly hned v prvních zatáčkách. Potom jsem se snažil vyvarovat se vlastním chybám. To se mi podařilo a jízdu jsem dokončil na 6. místě.

 

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Jindřich Musil
2. místo: Jiří Klejch
3. místo: David Šťastný

 

Fotogalerie: Touha závodit byla velká

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz