Trénink vytrvalosti v Pánově

24.03.2022 20:38

    Pavel Kučera se v rámci přípravy na mx sezónu zúčastnit vytrvalostního závodu v Pánově. V této disciplíně se mu celkem dařilo, ke konci jízdy mu však došly síly. Jakou pozici si přivezl do cíle? Dozvíš se v článku.

jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu : 5. 3. 2022

Název podniku : Cross Country - Pánov

Kategorie : Hobby

Celkové umístění: 5. místo

 

    Šlo o můj první závod v roce 2022 typu Endurosprint, který se jede na 2 hodiny. Jelikož enduro nejezdím závodně, tak jsem od toho moc neočekával a celý závod bral spíše jako přípravu na motokros.
    Start proběhl s vypnutým motorem a po mávnutí praporu se nastartovala motorka a začínalo se závodit. Všem ostatním jezdcům se podařilo od roštu odlepit celkem rychle, jenom mně motor naskočil o něco později a já tak po startu vyjížděl jako poslední. Během prvních dvou kol se mi však podařilo se dostat na 4. místo a později i na 3. místo. Na této pozici jsem se držel až do chvíle, kdy jsem musel zajet natankovat do depa. Během tankování jsem se totiž propadl na 5. místo a s tím vyjížděl do druhé poloviny závodu.
    Jelikož ale vytrvalostní závody nejezdím, tak jsem si špatně rozvrhl síly a posledních 30 minut do cíle začalo moje tempo zpomalovat. Místo dohánění ztrát jsem se raději snažil udržet svoji pozici, což se mi i povedlo a do cíle jsem dojel na 5. místě.

Text: Pavel Kučera

1. místo: Šimon Škuta
2. místo: Michael Kovář
3. místo: Ondřej Stupka

 

Fotogalerie: Trénink vytrvalosti v Pánově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz