Tréninková motorka nebo závodní speciál? Provazníkovi to je jedno!

10.08.2020 12:01

    Když závodní speciál nemůže, tréninkovka pomůže! Provazník si tu bednu vyjede snad na čemkoliv! Čti v článku!

Datum závodu :

9.8.2020

Název podniku :

MMČR + Austria Supermoto - Cheb

Kategorie :

S1 - Prestige

Celkové umístění : 

4. místo

 

    "Celý víkend bylo úmorné teplo, ale já ho mám rád, takže s počasím jsem byl spokojený! Závody českého mistrovství byly opět spojené s rakouským závodem a dočkali jsme se i terénu!!! Celý víkend jsem závodil na tréninkovém motocyklu, protože závodní stroj byl na repasi motoru.
    Trénink a kvalifikace probíhaly v sobotu a časy se mi pohybovaly na pátém místě. První start jsem měl výborný! Odstartoval jsem na krásném třetím místě z páté pozice na startu. Tuto pozici jsem dokázal hájit 2/3 závodu, poté mě předjel rakouský jezdec Peter Maybucher. Čekal jsem další ataky od rychlého jezdce Hitzbergra, ale ten neustál tlak závodu a vliv počasí a byl překvapivě poměrně dost daleko za námi. Cílem jsem projel na čtvrté pozici.
    Start do druhé jízdy už tak povedený nebyl. Konkurence si pohlídala „venek“ v první levotočivé zatáčce, a tak jsem byl po startu na pátém místě. Průběh závodu nebyl moc příznivý, nedokázal jsem se držet první čtveřice. Ale nedal jsem se a moje vytrvalost přinesla pozitivnější výsledek! Scénář závodu přidal na dramatičnosti, když Pedro upadl. Hitzbergera jsem v závěru dokázal dojet až na zadní kolo, na předjetí to ale bohužel nestačilo. V cíli jsem byl opět čtvrtý.
    Vzhledem k okolnostem jsem se závody spokojený. Nicméně … máknu na sobě ještě víc a uvidíme se příští týden v Hrušovanech nad Jevišovkou, kam se moc těším! Vypadá to na krásné závody!" řekl Provazník.

Výsledky závodu -  Erik Provazník

MMČR
    1. jízda: 3. místo
    2. jízda: 4 místo
        celkově: 4. místo

Austria Supermoto:
    1. jízda: 2. místo
    2. jízda: 2. místo
        celkově: 3. místo

Fotogalerie: Tréninková motorka nebo závodní speciál? Provazníkovi to je jedno!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz